Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2.9mnd som hadde omgangssyke forrige uke, men problemet er at han ikke spiser noenting etter det..Dette var torsdag-fredag i forrige uke! Han vil absolutt ikke spise noenting, ikke is engang! Eneste som glir ned på høykant er yoghurt og biola! bør jeg bekymre meg?? Han får i seg masse drikke utover dagen, så det går greit! Men kjenner jeg blir ergelig når han ikke vil spise noe av maten som jeg står og lager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min minste (12 mnd) gikk i over 3 uker før hun nærmet seg normal spising. Pass på at han får i seg masse drikke!

Skrevet

Det er nok ganske normalt etter omgangssyke desverre.Kan ta litt tid før de får igjen matlysten.

Ikke stress,bare ta tida til hjelp,så kommer matlysten gradvis tilbake:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei du, min datter har vært en del syk i vinter, en del legebesøk. Legen sier alltid at matlysten kommer, at så lenge de drikker er det kjempe bra. Må jo selvfølgelig se ann allmentilstanden.

Det du kan gi som gir litt energi er farris (godt ristet med 50/50 farris eplejuice. da får han i seg væske og salter og ikkeminst litt næring. Kanskje han har vondt i magen enda? Men biola er jo ialllefall noe i magen da;

Men som sagt er allmentilstanden bra, ville jeg sett det ann kanskje? Men jeg er ikke lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...