EJsinMamma Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Er født 11.01.1987 Ser du noe graviditet på meg? Er i eggløsningsfasen. Å eventuelt når ser du? å kjønn? å om alt går bra?! God jul til deg å lykke til med pendelen..
*Lissi* Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Får opp en jente på deg. Om du ikke blir gravid denne mnd. så blir det ikke lenge til. Lykke til! Juleklem fra
EJsinMamma Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2006 du klarer ikke å se hvilke mnd i såfall? Ble spådd av noen desember, andre januar å noen februar.! Er liksom litt usikker.. Å er det graviditeten dere ser, eller når jeg finner det ut? Å tusen takk foresten. Er det ei stor jente eller? å går svangerskapet bra?
*Lissi* Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Får opp at svangerskapet går bra:-) Ifølge pendelen vil jeg tro januar eller februar. Babyen vil være "normalt" stor. Jeg pleier å spørre pendelen når en blir gravid....ikke når man finner det ut. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå