Gå til innhold

Emblammama!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt det fint i jula? Fått noen fint feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skrive lenger jeg! Har fått et tastatur som ikke virker! Skal jo stå Emblamamma!

Skrevet

Hatt en veldig fin jul, bortsett fra den røde førjulsgaven fra tanta!! Fikk masse fint ja, mange gavekort, midt i blinken for meg ja! Embla fikk utrolig mye :o) Hun holdt ut til 21.30, da la vi henne. Ikke rart hun holdt ut, så mye sukker som hun fikk...hihihihi!

Skrevet

Fikk du masse fint da? Tenkte ikke på å spørre deg da *dunk i hodet*!

Skrevet

Oi, så deilig da! Moro å få gaver man kan velge ut selv hihi! Jeg beg. faktisk å merke at jeg beg. å bli voksen..... Jeg får mindre og mindre gaver! Å i grunn mye ting jeg aldri har savnet eller tenkt på at jeg trenger hehe! Men fikk jo en del fint da!

Ellers er det jo mest ungene som får masse gaver. V fikk sykt mye fint!

Han var jo hos pappan sin julaften :o(

Skrevet

MIndre og mindre gaver på meg også...snufs snufs!! Hihi! Er utrolig morsomt å se at snuppa får så masse da! Hun var den store hersker på julaften. Har du fått gullgutten hjem igjen nå? Hadde han fått mye fint?

Det blir en ny ordning med julegaver for voksne fra neste år hos oss, og det synes jeg er helt greit. Maks 100,- per person. Så nå gjelder det å ha gluggene åpne for å finne noe fint i den prisklassen, kanskje lurt å benytte seg av salget i romjula/januar.

Skrevet

Ja er vel en del av det å bli voksne det vil jeg tro :o)

Men som du sier så er det de små som ruler pakke havet i jula! Det er jo mere artig det enn at vi får gaver faktisk.

Ikke noe dum ide å gi for 100kr per voksen egentlig, for etterhvert som folk får unger er det ganske mye penger som går ut kan man si hehe!

Jeg beg å kjøpe litt på salg i løpet av året, men bare sånne ting som er kule og krafit redusert i pris! Feks på Ekstra leker, der setter de noen ganger ned ting mange 100kr! Da er det jo litt artig!

Skrevet

Tror salget er der hvor mulighetene ligger...hihihi! Både til julegaver til neste år, og noe til snuppa og kanskje noe til meg selv :o)

Er du sånn gå-på-salg-menneske? Hender jeg kikker innom, men jeg er ikke sånn som er redd for å gå glipp av noe.

Stor klem.

Skrevet

JA jeg fikk gavekort av gubben til jul, så jeg skal jaffal ut å shoppe!

Nei egentlig ikke, jeg orker ikke å stå i kø for å få noe billig feks! Jeg stikker innom favoritt butikken innimellom for å sjekke om de har noe salg, men thats it !

Klemmerpå!

Skrevet

Hva slags gavekort fikk du av gubben da? Gullsmed eller noka slikt?

Nå sitter jeg å nipper til meg litt likør, hjemmelaga er den også :o)

Den er skikkelig god ja!

Nattaklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...