skatt i magen:) Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 ... og den ble neg.=( Ikm er ikke før på Torsdag, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, bare føler det på meg... Testet med billigtest, men di er vel til å stole på di?? noen med erfaring fra disse??? *snufs* litt trist nå...
hønetuppa ønsker barn Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Har prøvd de jeg også.. de blir bare negative.. :-( men så har jeg ikke vært gravid når jeg har teste med dem heller da:) Bedre lykke neste gang!!
skatt i magen:) Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2006 Skal vel godt gjøres at de blir pos. dersom du ikke er gravid ja=) Takk=)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Ville testet alikevel på torsdag jeg, hvis jeg var deg. Kanskje det er de gangene man føler at man ikke er gravid, at det er nettopp det man er. Sånn var det hvertfall med meg. Krysser fingrene. Lykke til
skatt i magen:) Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2006 Takk for oppmuntringen, men da burde det vel vært posetiv test i dag??? Skal på julejam i morgen, å tenkte jeg skulle drikke dersom jeg ikke var ( så heldi at jeg var) gravid, men siden jeg testet neg. og føler på meg at jeg ikke er gravid, så blir det nok fest.... Noen med erfaringer med tester fra billigetester.no?
babyboyღaug07 Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 Jeg testet positivt med de 2 uker etter IKM. Testet negativt på IKM, fikk svaaak strek først 10 dager etter IKM. Det finnes håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå