Gå til innhold

hei alle sammen

Anbefalte innlegg

da kommer vi inn her.. fødte vår prinsesse Victoria 12.12. 2 dager før termin. vår førstefødte. ble en lang og tøff fødsel me akupunktur, badekar og lystgass som ikke hjalp all verden. det drøyde og drøyde og til slutt anbefalte jordmor epidural. måtte på drypp for å få riene igang igjen men va godt å få hvilt seg litt. men hu satte hodet fast så te slutt måtte de inn me vakum. ikke spesielt godt men hu kom da ut te slutt.. men verdt hver en time må eg jo si.e 14 dager idag og tiden går kjempefort.. men skikkelig travle dager. heldigvis e samboeren i permisjon og heime disse dager. og an e fantastisk te å stille opp. d skal an ha..glede meg over vidunderet vårt hver en time på dagen og glede meg masse te tia så kjem framover :-) godt å ha en side hvor alle e i "samme båt". ser jo at flere enn meg har masse spm ang babyen og håpe vi kan hjelpe hverandre... jula e jo egentlig over men sier fortsatt god jul te alle og et godt nytt år!!!! de så e her inne har jo allerede fått den største julegaven av alt..GRATULERE TE ALLE!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7556163-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...