Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #1 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har bare bærbar pc.. når jeg ligger på sofaen har jeg som regel den med meg.. men er det farlig for barnet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusyQ Skrevet 26. desember 2006 #2 Del Skrevet 26. desember 2006 Sjekket akkurat "Er det trygt"-guiden på BIM. JordmorSiri mener det kan være lurt å unngå å det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #3 Del Skrevet 26. desember 2006 hum... ok da gjør jeg ikke det mer =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anitsirk Skrevet 26. desember 2006 #4 Del Skrevet 26. desember 2006 jeg gjør jo alltid det.. da blir det ny pc-stilling på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ramløsa- nok en gang Skrevet 26. desember 2006 #5 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg legger en pute mellom laptop og kroppen, innbiller meg at det tar av evt stråling noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjentene;) Skrevet 26. desember 2006 #6 Del Skrevet 26. desember 2006 det gjør jeg også =o) Men kan kanskje begrense det litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #7 Del Skrevet 26. desember 2006 D samme sier de om menn og det å ha laptopen i fanget, ikke bra...må i allefall ha noe mellom, f.eks. tykk sofapute/pledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enitsirk79 Skrevet 26. desember 2006 #8 Del Skrevet 26. desember 2006 Når det gjelder menn tror jeg det har med varme å gjøre, ikke bare stråling. De skal jo ikke bli så varme i pungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klompen min<3 Skrevet 27. desember 2006 #9 Del Skrevet 27. desember 2006 hehe så kjekkt å se at andre også tenker slik som meg;) Jeg har en svær hunde-kosebamse mellom magen og laptop`en:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 27. desember 2006 #10 Del Skrevet 27. desember 2006 hvorfor er d farlig ????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå