Gå til innhold

BRUK AV PRIGESTERON-KREM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg fikk Progesteronkrem av min homeopat ( kremen var laget av lege, på Ullevål ), skulle jeg bruke den for å regulere syklusen min og sørge for eggløsning. Derfor lurer jeg på hvorfor du, nå som du er blitt gravid, skal bruke denne ? Har lest en del om at de kremene som ikke tilverkes på sykehus el.l. ikke har noen effekt pga. feil/for lav Progesteron-nivå osv. Ikke for å bvære negativ, bare litt sunn kritisk (: Har du vært i kontakt med en lege og snakket om en sånn krem, eller er det på eget initiativ ?

Har ikke hørt om progestron-krem som en får kjøpt på helsekost.

Den jeg bruker kjøpes på apoteket med respept. Jeg bruker det pga at jeg er gravid med ivf.

Lave progestron-verdier er en kjent årsak til abort. Brukes derfor hvis en har mistet flere ganger uten å finne noen årsak.

Hei.

Jeg brukte progesteronkrem fra helsekost i 1 trimester i fjor. Hadde da hatt tre aborter i løpet av 2005, men fjerde gang satt hun(4,5 mnd nå:-)). Vet ikke om progesteronen hjalp men... Smurte meg morgen og kveld på brystene og innsiden av lårene og underarmene. Der er huden tynnere, slik at kremen trenger fortere inn. Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...