Gå til innhold

EL nå, IKM ca 08.01.07, hva med alkohol nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Fikk positiv på EL-test i går morges, har hatt sex både i går morges og i dag morges, så nå KAN det hende at det begynner å spire og gro...

Men jeg lurer da på dette alkoholforbudet... Jeg drikker vanligvis ingenting resten av året (tar meg én skikkelig fest om sommeren, det er alt), men det hadde vært svært hyggelig å kunne ta et par glass vin til maten evt et glass champagne nyttårsaften.

Det står jo både her og der at man bør være HELT avholden, så jeg burde vel kanskje det, særlig siden jeg ikke drikker resten av året, så er det jo tullete at jeg absolutt skal NÅ! men det var dette med å gjøre litt ekstra ut av høytiden da. Det er så sjelden jeg tar meg et glass, jeg sparer det liksom til spesielle anledninger...

Kan virkelig ETT eller TO små glass vin/ champagne skade? Har liksom litt vondt for å tro det... :o/

Fortsetter under...

tror ikke det skader....så lenge en holder seg til et glass eller to. det er mange som ikke har visst at de er gravide og har drukket og da har det blitt sagt at det ikke skal være så farlig...når det var så tidlig... men jeg er ingen ekspert da..

Du skal kunne leve som normalt fram til en ev. pos. gravtest. Men jeg ville ikke ha dratt på den største flatfylla akkurat;)

Et par tre glass vin tror jeg nok helt fint! Vi må jo har litt slingringsmonn iom at det er ikke alle som finner ut at de er gravide på ikmdagen.

Dersom du har EL nå vil det være helt trygt for deg å ta noen glass vin og champagne på nyttårsaften. Spiren rekker ikke å feste seg engang innen den tid, og man trenger jo ikke å drikke seg stupfull ;-) Nyt vinen til maten og champagnen med god samvittighet, du :-)

Da skal jeg drikke to glass vin saaaaakte :o) Men det var noe med dette her om det kunne være noen fare for at egget ikke fester seg eller lignende... Jeg skal hvertfall ta det VELDIG pent, men ikke være totalavholden!

Annonse

hei!

Jeg har også Ikm ca 08.01.07, så dette blir vel lange uker å vente til vi kan teste tenker jeg....

Jeg har tenkt meg på en fest i morgen, og kommer nok til å ta et par drinker tenker jeg =)

Har fått det rådet å leve som normalt fram til jeg evt har fått påvist en graviditet, så da gjør jeg det... Tror ikke et par "enheter" gjør noe fra eller til! Lykke til videre =)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...