selma02 Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 hjelpes meg...... tok en graviditetstest i dag morges....etter noen minutter så kom det søren meg to streker!!!!!!! det må sies at den ene var myyye sterkere enn den andre, men det er ikke tvil! det er to streker på den!:-):-) jeg har ikm på torsdag, imorgen skal jeg stå utenfor apoteket når det åpner for å kjøpe meg en clearblue!! hvis det kommer to streker, selvom den andre en mye svakere, betyr det at jeg er gravid da?????? gjør det det? please svar! dette er ikke til å tro... sender ikke over babystøv før jeg får bekreftet i morgen eller på torsdag med en ny test, men er sterk i troen på at det er en spire i magen min!
melkekua™ Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Gratulerer med spiren ) Lykke til videre inn i 1.trimester!
¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤ Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Åh gratulerer så masse. Vi var jo i samme uke og...men her har dessverre tanta dukka opp. Men du får i alle fall lykke til og kose deg masse med din "julegavespire"
SusyQ Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Så morro! Det samme skjedde meg i går kveld. Svaaak stripe, men utvilsomt to stykk! Ny test til morgenen i dag, der den ene fortsatt var mye svakere,. Dro til legen og fikk bekreftet: jeg er seks uker på vei. Kanskje vi har termin samtidig, selma 02? Gratulerer så masse! Og blåser supermasse babystøv på alle dere andre .. ****
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Gratulerer så mye begge to!!=)
tulla_6pp Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 så utrolig gøy beste julegaven man kan få lykke til dere
Ladybug~N&E Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 gratulerer!!!!!!! kos deg masse;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå