Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 jeg lurer på om sjokkis gale jenter stort sett venter jenter?? Dvs.jeg spiser sjokolade hver dag og er godte gal til de grader....sist hadde jeg nesten ikke lyst på i det hele tatt-fikk gutt da!
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 jeg MÅ ha sjokolade hver dag og jeg venter gutt.. hvertfall ifølge 4 ultralyder...
Mille-k Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Sist hadde jeg lyst på masse sjokolade, fikk da gutt. Denne gangen har jeg grønnsaksdilla og venter også i følge 4 ul, jente.
♥bebi♥ Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 jeg må også ha en daglig dose med sjokolade, og jeg venter jente:)
m@rie82 Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 jeg har også en veldig "hunger" etter søtsaker, og venter jente. men hadde det slik i første svangerskap også, da fikk jeg gutt. men nå er jeg storsett VEEEEELDIG glad i søtsaker da! he he!
selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 Forrige gang var jeg hekta på¨appelsinsjokolade, fikk jente. Jeg har ikke hatt lyst på sjokolade i det hele tatt denne gangen, enkelte ganger blir jeg kvalm bare av tanken på sjokolade. Men også denne gangen får jeg jente
Leola Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 I min første graviditet var jeg fullstendig sjokkis gal og fikk gutt. Denne gangen er jeg litt både og, men vet ikke kjønn.
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 26. desember 2006 #8 Skrevet 26. desember 2006 Slenger meg på MILLE-K, har det helt på samme måte=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå