Gå til innhold

treningstøy for gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og trent for første gang på lenge i dag, siden jeg har vært så dårlig hittil. Deilig, faktisk! Men - buksa er litt vel trang rundt livet. Det finnes sikkert spesielle treningsbukser for gravide, eller hva tror dere? Noen som vet?

Tar gjerne i mot tips om hvor jeg i så fall kan få investert i dette!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er! Har virkelig lyst til å komme igang med treninga jeg også, savner det - men har hatt sånn hodepine de siste par ukene at jeg ikke har orket :-/ Krysser fingrene for at formen bedrer seg og jeg er tilbake på tredemølla i no time!

Jeg har kjøpt et par joggebukser på H&M (mammaavdelingen) som funker helt greit på trening. De er ikke ultratynne akkurat, men funker bra for meg :-) Verdt et forsøk? God trening!

Skrevet

Takk for tipset - får se hva jeg finner der!) Det var virkelig deilig, ja, så takk for komplimentet om at jeg var flink he he. Har hatt isjas fra barnet som trykket på den nerven i mange uker, og når det endelig var over så fikk jeg skikkelig vondt i noen muskelknuter i magen + stadig hodepine, så det var så utrolig godt at jeg endelig har hatt ork til en trening. Krysser alt jeg har for at jeg kan fortsette slik en stund fremover.

Snakket med en treningsveileder på SATS som la opp et nytt program for meg - veldig bra, men uvant å ikke skulle ta i alt jeg orker og at vektene ikke er så veldig tunge. Men det er jo vedlikehold og ikke muskelbygging jeg driver med nå da!)

God trening til dere andre også!

Skrevet

hei hei.jeg trener også,å nå har det blitt litt vel stramt rundt magen med de fleste buksene.

Bestilte treningsbukse på h&m eller fitnessbukse/arobicbukse som kanskje noen heller vil kalle det,på den var det ekstra stoff som skulle brettes ned ved hoftene men jeg heller brettet over magen så ble det nesten som en mammabukse.

Den var kjempe,så kan jeg jo også bruke den etter svangerskapet.

Bestillte denne på nettet til en pris på 299 eller 399kr, i den duren ihvertfall.

Denne anbefale jeg da=)

Skrevet

Har ei casall-bukse som er SUPER-elastisk i livet jeg, så satser på å bruke den så lenge som mulig.

Ellers har Rönisch noen jazzbukser som er veldig bra, og så kan strekkes langt og lengre enn langt :) Koster 600 da, men er verdt hver ei krone :)

Skrevet

www.mammahuset.no har treningstøy :o) God trening :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...