Gå til innhold

Sutre, sutre, sutre, sutre, sutre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det alle ett-åringer som sutrer eller?

Nå er hun forkjølt og da er det jo ekstra så klart.

Men føler at hun generelt er sutrete.

Skal helst bare være sammen med oss. Vi må sitte sammen med henne på gulvet, og i det heiletatt .

Flere?

Skrevet

Det er vel naturlig at hun ønsker å være sammen med dere. Da min lille var i den alderen måtte vi finne på noe nesten hele tiden. Vi var mye ute å gikk tur eller lekte. Ellers tok jeg henne i Ergoen så fikk hun være med å lage mat og gjøre huslige sysler. Min erfaring er i alle fall at man må inkludere barna i det meste mens de er våkne, da krever de ikke så mye underholdning. Og om hun er forkjølt skjønner jeg i alle fall hun er sutrete, for det er jo kjempeplagsomt.

Skrevet

min var også velsig sutrete ved forkjølelse, viste seg at han hadde ørebetennelse, tok seg litt til øre. skull godt med salvann i nesa

Skrevet

Guten vår har generelt sutra meir i det siste enn han gjorde då han var baby. Han har vore ein del forkjølt, og dei siste vekene har han vore plaga av tenner, men også utanom dette har han sutra ein del ja.

Han er meir sutrete når han er med meg enn med andre. Dette temaet har vore oppe her før, og eg meiner det var ein heil del andre som hadde det på same måten - så det kan sjå ut til at det kan ha noko med alderen å gjere.

Kanskje det er ein reksjon på lausrivingsprosessen? Ungen er meir mobil enn før og ivrigre/flinkare til å utforske ting aleine, så kanskje ho treng å "kompensere" ved å vere meir klengete når ho er saman med deg?

Skrevet

Har hatt en periode nå før jul , hvor hun sutret en del. Hun er snart 16 mnd. Men hun har vært ganske mye forkjølet , og i tillegg har det kommet 8 tenner omtrent samtidig, blant annet jeksler. Ikke rart humøret svinger. Mamma og puppen er god å ha da.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...