Gå til innhold

til dere som veit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som har født før?? må slimproppen gå? min har ikke gått, og syns det er kjedelig om den må gå jeg blir så utolmodig haha åsså en til ting: starter riene sånn brått og uventa eller får man forvarsel, kanskje i form av at men ikke er helt vel eller sånn?? lurer lissom på om jeg kan skjønne på forhånd om det er noe på gang se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte jordmora mi om det, og ho sa at det var de færreste som noengang så slimproppen.... Ellers er det val bare å vente. Når har du termin a?

Skrevet

9 januar så har igjen akkurat 14 dager:) venter spent nå se hehe

Skrevet

He-he...begynner å vente jeg og, men håper fortsatt at ho holder seg inni magen til 2007... har menstermin 0101 da! Og UL-termin to dager senere... bare noen dager til å knipe igjen nå, tji-hi...

Skrevet

Hei.Slimproppen gikk iallefall ikke som jeg vet før sist fødsel.Til meg startet riene etter gulvvask.Satte meg ned etterpå og så begynte det med bare mere og mere tak (merker forskjell på kynnere og rier)+ menssmerter i ryggen.Dro på sykehuset 5timer etterpå.Ingen åpning,men veldig moden og tette rier.Tok vannet etter 13,5timer med rier,fødte 2 timer senere etter 1 time med pressrier...

Nå har jeg 4uker til termin,er så spent...

Lykke til alle sammen

Skrevet

Så ikke noe til slimproppen forrige gang, og vannet gikk HELT uten forvarsel. Spennende er det - kan skje når som helst...

Skrevet

Med meg gikk aldri slimproppen med 1 mann. Tror veldig mange TROR slimproppen går, men det bare er vanlig utflod i ekstreme mengder.

Fødte 1 uke før tiden selv om jeg ikke så noe til slimproppen.

Skrevet

for min del, med første mann, hadde jeg UL termin på fredag, lørdagen gikk slimproppen (en gelepropp som kom blandet med litt blod, da begynte jeg å få regelmessige kynnere som jeg merket så der når de kom... de var ikke sånn kjempe vonde da, men kom hvert kvarter/tjuende minutt, men plutselig midt på natta mens jeg jeg var på do, forandret de styrke og ble kjempe vonde... og da var alt igang.

Skrevet

Da jeg fødte forrige gang visste jeg ikke hva slimproppen var en gang... jeg begynte å få vonde maserier som varte ei hel natt igjennom. Det roa seg litt på formiddagen, men midt på dagen gikk plutselig vannet... vi dro på føden, der tok riene seg opp og jeg skal ikke plage dere med resten av fødselshistorien.

Denne gangen har jeg hatt mye vonde og slitsomme kynnere siden uke 30 eller noe. Den siste uka har jeg også hatt en del maserier. Har forøvrig termin om 13 dager. Nå VET jeg hva slimproppen er, men siden det kan gå ukesvis fra den går til fødsel starter - og noen ganger ikke gå i det hele tatt - så må jeg innrømme at jeg tenker minimalt på den greia der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...