Gå til innhold

hvor mange....?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det som har gått til gyn å ikke lege når dere har funnet ut at dere er gravid? når bestilte dere time? hva gjør gyn på den første undersøkelsen? vurdere å gå til gyn isteden for lege den første gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor det? Legen gjør jo en gynekologisk undersøkelse første gang du er der etter påvist graviditet. I tillegg sørger legen for å ta de blodprøver som trengs, søke om fødeplass, gi deg andre viktige skjema og informasjon. Hva i alle dager er det du tror du får hos en gynekolog, som du ikke får hos en lege? Og er du sikker på at en gynekolog kan yte alt det en fastlege gjør i fødselssammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er så vanlig å gå til gyn når du finner ut at du er gravid.. legen din skal ta en gyn undersøkelse av deg og andre nødvendige ting:)

der du får papirene dine også på at du er gravid..... legen gjør en god jobb h*n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til legen min da jeg fant ut at jeg er gravid. Han tok en gynekologisk undersøkelse og syntes alt så bra ut. Men pga at jeg har vært plaget med kraftige smerter ville han dobbelsjekke. Så jeg ble da henvist videre til gynkolog. Der ble jeg tatt inn samme dag som jeg var hos legen pga at legen henviste meg dit. Så gå til legen din anbefaler jeg. De kan trekke i trådene dersom du trenger noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemmet er bare d at jeg ikke har lyst å gå til lege, har ei datter fra før av så jeg vet hva jeg går gjennom.. men akkurat nå så syns eg ikke d passe så godt å snakke med min lege. har gått en del til gyn pga pergo, så jeg følte meg mer hjemme der enn hos legen.. menmen.. tok for ikke så lenge siden en gu så jeg tror ikke jeg trenger d igjen nå. men venter på babywatcheren så for jeg bruke den for å se om babyen er i live elr ei, så bestille jeg heller time til ultralyd i uke 19.. men hvis jeg går til legevakten kan di skrive en sykemld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...