Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 heisann....ikke lenge siden jeg fikk ei nydelig lita jente, men har glem t så mye siden jeg ble gravid.... hvor tidlig meldte svangerskaps kvalmen seg hos dere??våknet i dagtidlig kvalm...skikkelig kvalm, men roer seg mere og mere... var kvalm i svangerskapet, men husker ikke hvor tidlig jeg ble det.... husker dere noe fra deres svangerskap?
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Jeg var vel 4-5 uker på vei når kvalmen meldte seg. Enkelte mener kvalmen kom omtrent når de tørka seg etter sexen de ble gravide av;P litt individuelt. Ta en test og fortell hvordan det går:) Lykke til uansett:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Var ikke kvalm i heletatt i første svanger skap,men i mitt andre var jeg kalm 3 dager før mensen skulle komme (trudde det var omgansssyken,men da mensen ikke kom etter 7 dager med kvalme tok jeg en test og den var positiv. Så det var nok ikke omganssyken alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå