Gå til innhold

hvordan går det med alle sammen nå i jula da?


2SmåTroll

Anbefalte innlegg

Her blir det litt kos med maten nå ja. Deilig det. Vekta har faktisk krypi litt ned nå i uka som gikk, men er spent på hvordan det er etter nyttår. Kommer noen kvelder med god mat og drikke nå ja. Så vi får se om ikke jeg får være litt aktiv fremover og. Gikk faktisk tur julaften og 1 juledag. Men i dag så er jeg i tvil om jeg rekker noe :( blir litt stress når jeg kommer hjem fra jobb og skal avgårde i kveld.

 

Ha en fortsatt God Jul alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har desverre gtt opp alt jeg gikk ned jeg :(

Gikk ned fra 99 til 89 p 2 mnd før jul... nå er jeg oppe i 95 igjen... mye pga jag har vært syk og ikke har hatt ork til slanking....men nå er jeg heldigvis frisk igjen og skal på trening nå om 30 min :o))))) S skal jeg harkjøre denne mnd for å komme meg ned på 86kg i slutten av januar. Skal på ferie i 2 uker med familien til min kjære... og VIL kunne gå i bikini da uten å måtte tenke på kroppen magen lårene osv.... jeg har heldigvis blitt strammer e siden ejg begynnte å trene gått inn 3 cm rundt hver arm...4 cm rundt hvert lår og 5 vm i livet :o)) Selv om jeg faktisk har gått opp noen kg nå.... Så HÅP DET HAR JEG! :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...