Gå til innhold

Definitivt to streker!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok akkurat en test, og jommen kom det ikke fram to streker!!! Tør ikke slippe gleden helt løs før jeg har kommet meg til legen og sjekka. Spent!!!!!!! Det er den andre testen på 12 timer der jeg får to streker. I går var det en svakere strek, kraftigere til morgenen i dag. Viste den til mannen min nå, som ble kjempeglad. Krysser fingrene for at alt er vell!Men hvordan gjør jeg egentlig det nå? Fastlegen min har juleferie ut året. Går det an å dra på Volvat??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!! Så kjekt for dere

Jeg ville prøvt å bestilt en time hos fastlege såsnart som mulig på nyåret. Det er jo ikke slik hast. Forstår at du er veldig spent da, men det er jo ikke snakk om mange dagene.

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren ;o) Trenger ikke å få legetime med en gang, den første kontrollen er vel ved 7.uke, er noe slikt hvis jeg husker rett! Kos deg med spiren og den voksende magen! Lykke til videre inn i 1.trimester!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Og lykke til:)

Skrevet

Gratulere så mye. Kos deg masse i romjula. Skjønner at du er spent, og orker du ikke å vente til nyåret er det bare å dra til Volvat, de er oppe til klokken 2200 tror jeg. Koster litt da, men det er det jo hvert..

Lykke til da ;O)

Skrevet

Takk for tips! Kommer fra Volvat nå, og fikk bekreftet at jeg er seks uker på vei. Litt lamslått og veldig veldig glad. Nå krysser jeg bare fingrene for at alt går bra:-)

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til med svangerskapet!!! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...