Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Har fått småe røde prikker i ansikte. De klør ikke og det er heller ikke kviser. Jeg reagerer til vanlig ikke mot noen ting jeg spiser (men, hvem vet hva graviditeten kan føre med seg) Er det noen fler som har eller har hatt slikt utslett? Hva skal jeg evt. gjøre med det?
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 har du hatt brannkopper eller vannkopper før?
en dag i mai Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Vet ikke om det kan være et tips men jeg prøver... Når jeg var gravid med den første fikk jeg plutselig sånne små røde prikker som ikke plaget meg, men bare var der... Det viste seg å være allergisk reaksjon på folat. Jeg sluttet med det og alt forsvant! Håper det ordner seg!!
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Jeg reagerte sånn på folsyre under første svangerskap... Slutta og da ble det borte. Har prøvd igjen nå hver 3.dag og det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå