Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Hei Er det noen her som kan forklare meg veien til Biteringen på Nesttun i Bergen? Jeg vet at en tar av i rundkjøringen ved Nesttun og kjører oppover der, men hvor skal en ta av? Jeg har alltid sett butikken fra veien, men vet ikke hvordan jeg "kommer meg bort" til den??? Hadde blitt utrolig glad hvis noen kunne hjelpe
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Tror du kjører inn ved Ulsmåg og 180 grader rundt, det vil si følger veien "tilbake igjen" bare motsatt... om du skjønner.....forbi gocart`n
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Gå inn på gulesider.no og kart. der kan du skriver hvor dureiser ifra og hvor du skal og da får du frem nøyaktig veibeskrivelse.
Lovehearts Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 tar av i rundkjøringen ved nesttun ja, kjører oppover, (bare følg veien) forbi kirken, så kommer du etterhvert opp på flaten, (friele på venstre side, og jysk på høyre) men bare kjør rett frem. så kommer du til en liten bro, på høyre side den kjører du over, og der er butikken. så etter jysk og friele, men før neste rundkjøring. håper du skjønte det.... =)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Tusen takk:-)......men hvor ligger denne broen? Over "hovedveien" eller på høyre side, hvor jeg skal svinge av? Jeg har kjørt forbi Jysk(som er på h.side) mange ganger og så kommer jeg til en ny store rundkjøring. Skulle jeg tatt til høyre før denne rundkjøringen? Jeg er ikke så flink å finne frem selv når jeg kjører:-(.......
Lovehearts Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 ja før den nye store rundkjøringen er en liten bro du kjører over. etter den broen til jysk, kommer en liten bro, og den skal du kjøre over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå