Gå til innhold

har så dårlig samvittighet!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

forrige helg var jeg på julebord, drakk masse alkohol!

og om fredagen fant jeg ut at jeg var 3mnd på vei! kunne ikke drømt om at jeg var gravid, har hatt mensen og hele pakka..

er så redd for at jeg har skadet barnet, vi har ønsket oss en liten gutt eller jente i flere år!

TROR DERE DET KAN VÆRE SKADELIG??

SKAL FORRESTEN ALDRI RØRE ALKOHOL IGJEN!

TENKER PÅ DETTE HELE TIDEN! :(

er helt ny her, visste ikke hvor jeg skulle legge innlegget, men vær snill og svar meg noen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7553256-har-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å ta det viktigste først: Gratulerer m barn i magen! :-)

Du skal slappe helt av,barnet har det ganske sikkert bra i magen. Jeg var 10 uker på vei før jeg visste at jeg var gravid,og hadde vært på byen flere ganger på de 10 ukene. Ut kom en sunn og ftisk gutt! :-)

Var jo selvfølgelig bekymret,men det hadde jeg ingen grunn til ifølge legen og jordmor. De sa det er helt vanlig at fostre blir utsatt for alkohol de første ukene,pga mor som ikke vet hun er gravid. Det er de store og/eller hyppige inntakene som er skadelige.

Nå håper jeg at det ikke er noen der ute som tror at jeg mener det er greit å drikke under svangerskapet, for det er det IKKE!

Budskapet er:

Ikke drikk under svangerskapet,men det er ingen grunn til panikk hvis du har tatt deg en fest eller tre før du oppdager at du er gravid.

lykke til med svangerskap og fødsel! :-)

• 3 uker senere...

ikke bekymr deg.. eg og var ute to ganger før eg fant ut at eg var gravid og eg drakk veldig veldig mye begge gangene så eg og fikk eit stor sjokk når eg fant ut at eg var gravid og bekymra meg masse men ikke tenk på det. det går heilt fint.. fikk ein frisk og sunn herlig gutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...