Gå til innhold

Er det noen som skal teste seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

til helga?

tror jeg skal teste meg på fredag morra da er det 28 dager siden sist jeg hadde tanta på besøk hun skal bare ikke komme tilbake for nå vil jeg være gravid..

i dag og noen dager tidligere har jeg hatt sure oppstøt håper det kan være tegn på at jeg er gravid tiden får vise til helga..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pga. ustabil syklus vet jeg ikke helt når jeg har IKM, men jeg kommer til å ta en test på søndag så jeg vet om jeg må holde meg helt unna alkohol eller ikke. Sannsynligvis har jeg ikke IKM før torsdag i neste uke. Har fått lange sykluser etter at jeg hadde en EXU i høst...

Skrevet

Hei Mas@ander

Skal ikke teste til fredag (har el i morgen, jeg) men ville bare ønske deg masse lykke til. Kanskje sol og varme gjorde susen og at det er det som skal til for at du skulle bli gravid..

Krysser fingrene for deg iallefall:)

Skrevet

Heisann Geddy 7pp

sååå koselig å se deg her igjen lenge siden sist nå..

ja du er noen uker etter meg ser jeg.....håper du lykkes denne perioden da..

ja jeg håper solen og varmen gjorde susen for oss i syden det vil tiden vise til helga.....

takk for at du krysser fingrene for meg

klem

Skrevet

Heisann Nøtt

ønsker deg lykke til på søndag håper du tester positiv..

jeg har også litt ustabile sykluser sist hadde jeg på 28 dager og før det var det på 31 dager, 32,30..

synd å lese at du hadde en EXU og at den har gjort at du får lange sykluser da :(

ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Hei

Svigerfamilien min har invadert huset vårt disse El dager så det blir lite sex. Hadde sex i går, og håper vi får lurt til oss en liten hyrdestund i dag eller morgen, men dette er ikke enkelt gitt..

Har hatt en liten pause fra bim, men ikke fra babylaging.

Nå må det bli vår tur, gitt!

Skrevet

har egentlig ikm i dag jeg men ikke noen tante har vist seg her enda;)

pleier aldri å være forsinket

skal kansje teste til helga om det da ikke kommer så klart;)

lykke til dere

Skrevet

vi hadde sex i morres hihi

håper du er tilbake for fullt her på bim/dib nå??

fint at dere ikke har tatt pause fra babylaging da :)))

jepp nå må det være våres tur krysser fingrene for det

Skrevet

gullebolla 1pp

ÅÅ så spennende da krysser fingrene for at du tester postivt snart

men klarer du å vente til helga med å teste da??

tror ikke jeg hadde klart det :)

Skrevet

Du får lage egen tråd på fredag om resultatet.. mulig jeg blir litt opptatt de neste dagene.. skal "flytte" inn på Ikea. Må få tegnet nytt kjøkken så vi får bestilt det snart..

Skrevet

Tusen takk, Mas@nder! Lykke til du også. Man kan virkelig klø seg i hodet av ustabile sykluser. Forrige syklusen min var på 35 dager! Litt uvant for meg som før kunne nærmest stille klokka etter mensen... Tror jeg vet ganske sikkert at jeg hadde EL på torsdag i forrige uke, så da regnet jeg ut forventet mensdato 4. januar.. Blir spennende.

Skrevet

Det ble ikke noe testing på meg i dag for jeg fikk mensen på onsdag på dag 27 !!! buuuuuu

Skrevet

hei dere ikm min har ennå ikke kommet skulle ha på man tok en test i går negativ furt

men sist jeg var gravid så gikk det nesten 3uker før positiv test så jeg får roe den litt

men skal ta en test på søndag,,kansje en nyttårsgave

har veldig regelmessig sykluse til vanlig men det er kun min første pp da

lykke til alle sammen klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...