Gå til innhold

hva er det som skjer med gullet mitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 8mnd, og er ikke redd fremmede, og koser seg på fanget til både kjente og ukjente.. men i det siste så har han begynt å gråte hver gang både meg og mannen er borte samtidig.. altså bare ute av synsvidde!

Han koser seg gjerne på fanget til andre, men følger liksom med hvor vi er med jevne mellomrom..

er vi alene hjemme og han ser jeg går mot døra, så ruller han med lippa..

hva er dette?? kommer det til og fortsette? er jo koslig og bli savna da, men kommer nok til å bli slitsomt i lengden!!

Skrevet

Mange mødre forteller at ungene har en periode på 1-2 måneder hvor de får skikkelig seperasjonsangst. Slitsomt, men litt koselig og vel?:)

Bare trøst litt og la ham vite at dere er der hele tia så burde det gå over av seg selv:)

Vi blir "teite" og flaue å bli sett sammen med fort nok likevel..

Skrevet

Ja dette er typisk ved 8 mnd, kan vare en stund også (noen mnd). Med tulla mi var det så ille at fremmede ikke kunne snakke til henne engang, selv om hun satt på armen min ! Men gikk over etter hvert

Skrevet

Dette er veldig normalt. De små har akkurat oppdaget at de er en egen person, og kan skille mamma og pappa og seg selv fra andre.

En venn av mine foreldre, som er psykolog, sa at hvis dette IKKE skjedde burde man bli mer bekymret, for da er alt like uviktig. Bra sagt.

Skrevet

datteren min er 7.5 mnd og hun er også sånn..når jeg går rett inn på kjøkkenet så hyler hun... skikkelig slitsomt...men også koselig at hun vil være med meg heletiden da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...