Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Sliter så sinnsykt med fet hud i T-sonen i ansiktet..+ inni ørene (!!) (Er det vanlig??) Finnes dte hjelp å få?? Bruker pudder, men det hjelper jo bare en halvtime..:-(
inzaidaz Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Har hatt det selv.... For meg hjalp trening veldig på....huden ble finere og mye mindre fet. Pudder gjør bare ting verre decverre....da tetter du igjen hudporene slik at huden ikke får puste... Det som virkeli forandret huden min var renseveske + fuktveske fra oriflame... Huden ble helt vanlig og flott! Ingen flere plager med fet hud. ) Jeg bruker det ikke nå lenger...for jeg trenger det ikke lenger, huden er fin nå ) Men brukte ca en flaske på 300 cl i løpet av noen mnder hver kveld før jeg la meg og forskjellen var som natt og dag for meg! Tror bodyshop har noen lignende produkter...men vet ikke.... ville hørt rund på forskjellige foretninger om jeg var deg. Det er virkelig å annbefale!! ) Lykke til og God Jul! )
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Tusen takk for tipset!!=) Da skal jeg sjekke litt jeg. Godt å høre at det er håp!! Fortsatt god jul til deg også;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå