Gå til innhold

Hjelp ang. termin!


Lille Blomst 02.08-07

Anbefalte innlegg

Har hatt en merkelig syklus etter jeg begynte på pergotime. Har pco. På 6 mnd har jeg hatt mensen 2 ganger med en syklus på ca 53 dager. Før pergotime hadde jeg en syklus på ca 21-24 dager.

Etter 24pp viser det seg nå at jeg er gravid. HURRA!

Første dag av siste mens var 20 okt. Jeg har da på disse siden fått termin 30.07-07 Men da jeg var hos legen min den 11. desember var det han som oppdaget at jeg endelig var blitt gravid.

Men han sa at jeg nok ikke var lengre på vei enn ca 5 uker ville han tippe siden han ikke kunne se noe der inni etter innvendig ultralyd.” Han så bare en sånn gravid lomme”. Er det mulig at jeg ikke har termin før ut i august/september? Eller kan det være at det er 2 babyer der inne som gjorde at han ikke så noe? (det er jo lov å håpe, ikke sant?)

Skal til legen den 15januar for å finne termin. MEN jeg vil ikke vente så lenge.

Er full i hormoner og vil vite det nå!

 

Noen som har en mening?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også PCO, og skjønner problemet med å bruke siste menstruasjon som pekepinne for termin. Du må nok stole på ultralyden, ikke menstruasjon. Du har nok ikke 2 baby'r der inne det ville han garantert sett. Du har nok termin i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...