Gjest Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Jeg pleier da å ha nokså stabile sykluser på 28-31 dager.....nå er jeg på dag 38 og ingen tante......men to negative tester..den siste tok jeg i går. Jeg blir sprø av å vente!! Mulige tegn jeg har denne mnd: Uteblitt mens (så langt hverfall), noe som kunne vært en festeblødning, halsbrann og blødning i tannkjøttet. Jeg burde vel testa positivt nå hvis jeg skulle være gravid vel?? Brukte jo til og med en sånn CB som kan tas 3 dager før IKM:...... Er litt frustrert nå.....jeg vil ha positiv test eller tante......ikke en mellomting..
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Ja også har jeg hatt masse lotion-utflod.....pleier aldri å ha det...
TussiLussi Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Sist jeg var gravid - testa jeg neg med hjemmetest dag 9 etter IKM, men fikk positiv test hos lege da jeg ville sjekke hva som var galt :-)
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 Er det mange som ikke tester positivt før lenge etter IKM da ....eller hører det til unntakene? Jeg tørr ikke håpe for mye her......men det er liksom ingen tegn til at tanta skal dukke opp heller...pleier jo å kjenne når hun er på vei, og gjerne spotte i 2-3 dager.....men nei..
TussiLussi Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 Vet ikke hvor vanlig det er - men med svak hcg stigning kan det jo ta tid :-) Krysser fingrene for deg jeg og håper det har slått til :-)
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #6 Skrevet 25. desember 2006 Takk for det....og det håper jeg også! Hvordan ligger du an da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå