GuttemammaTilTo Skrevet 25. desember 2006 #1 Del Skrevet 25. desember 2006 hei til dere heldige som har blitt gravide:-) jeg er ikke gravid enda men jeg lurte litt på om noen av dere har hatt en liten blødning når forventet mens er, og vært gravide? har hørt om noen som har hatt "mens" men allikevel vært gravide. noen som har noen synspunkter å lufte med meg? takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
persilla med en prins Skrevet 26. desember 2006 #2 Del Skrevet 26. desember 2006 Hadde en dråpe med blod på forventet mens dagen ,men det var nok en festeblødning !!! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barnsmammasnart Skrevet 26. desember 2006 #3 Del Skrevet 26. desember 2006 jeg hadde blødninger fram til uke 13 ca hver mens- blødning... jeg var til UL 3 ganger i forbindelse med blødningene, men alt var bare bra!! Har nå en nydelig datter på snart 4 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttemammaTilTo Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. desember 2006 hei! takk for svar:) har lurt litt på dette ser dere. forhåpentligvis kan jeg også følge dere gravide her inne snart også. lykke til alle sammen, håper vi sees snart:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå