~bubbe~ Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Babyen vår får ikke rapet eller gulpet etter han har spist, han sovner så fort og så skjer det ingen ting før vi har lagt han. Og da våkner han selvfølgelig av hikke og munnen full av gulp og vil ikke sove mer.. Vi gjør de vanlige tingene, stryke på ryggen i oppreist stilling, bysse han på gulvet, slå litt på rumpa og ligge på magen over armen vår, men til ingen nytte..
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 vi bruker minifom, er ikke flink til å rape her heller.. men nå kommer det litt rapog resten kommer ut andre veien.. men han har iallefall ikke vondt i magen mere.. du kjøper det på apoteket:)
marguritten Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 hmm.. når min baby har spist,så legger jeg henne over skuldern,eller så setter jeg henne opp i sitte stillig. Å hvis det ikke kommer noen rap innen for 40-50 sekunder,så er det heller ikke så viktig. det var det min helsesøster sa. men foreløpig er hun heller ikke plaget med så mye luft.
Mooncake Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Jeg legger henne over skulderen en stund. Har det ikke kommet rap, så setter jeg henn opp forran meg og vrir henne rolig fra den ene siden til den andre - da kommer ofte rap. Hvis ikke er det tilbake på skulderen og ut å gå.
Snupidupi Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Slit med raping innimellom hær også... men hær gulpes det så det hold... gjer ho minifom førr at ho har ondt i magen... hjelp en del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå