Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 mye blod er det snakk om? noen dråper eller mensenlignende??
melkekua™ Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Fant dette på www.lommelegen.no Det viktigste tegnet på at man er gravid er at mensen ikke kommer. En sjelden gang har man allikevel småblødninger rundt den tiden man skulle ha hatt mens. Det befruktede egget fester seg i livmorveggen noen dager før tiden man normalt ville fått menstruasjon og da kan det komme en liten "festeblødning". Blødningen man da får er ofte mindre og kortere enn den menstruasjonen man har til vanlig. Har du noen andre symptomer da, siden du tror du er gravid? Pleier du å ha regelmessige sykluser lik den du har hatt nå? Hvis du har hatt en normal syklus og mens tror jeg sjansen er liten for at du er gravid. Det er uansett bare en måte å få et sikkert svar, du må ta en graviditetstest. Jeg kan selvsagt ikke fortelle deg om du er gravid eller ikke, det kan bare en test gi svar på. Graviditetstestene får du kjøpt på alle apotek og på internett. Eller du kan gå til legen og få tatt en test der. Legetester og hjemmetester er like sikre, og gir deg et raskt og pålitelig svar. Tester du positivt synes jeg du skal ta kontakt med lege for å få informasjon og planer for videre oppfølging.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2006 takk for svar.Jeg tror ingenting jeg:) kom bare litt blodig utflod på tørket ett par ganger idag.min mens er veldig uregelmessig etter fødselen.sist mens den 8.des. så er nok for tidlig med festeblødning da ja sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå