Gå til innhold

Jeg misunner dere sånn!!! Noen andre overtidsdamer som har opplevd å...


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

...ikke bli satt igang på overtidskontrollen, 14 dager over?

 

Jeg er i dag 11 dager over terminen. Holder på å bli gal! Skal til vurdering 4. juledag, men er ikke sikkert de gjør noe...

 

Gleder meg sånn til jeg skal inn til dere!

 

kos dere videre med babyene:-) Så sees vi etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm jo tror det er det jeg har!!! Vi har snakket om det tidligere iallefall! Det eneste jeg tenker på er å få ut denne ungen, hehe! Blir spennende på kontrollen den 28 des.

 

Alt bra med deg og lille Temine? Gikk fødselen bra selv om hun var stjernekikker?

 

Vil bare ha denne fødselen overstått jeg nå. Slitsomt å psyke seg opp til fødsel hele tiden, også skjer det aldri noe!!!

 

Gleder meg til å komme inn her til dere. Desemberklubben har roa seg betraktelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei igjenn....

 

Først må æ si at æ har merka at det e blidd ganske stille og roli inne på desemberklubben...Dem som va ivrigst har sikkert født å e her inne...;)

 

Du spurte om fødselen gikk bra selv om ho Temine va en stjernekikker...Og svaret e at fødselen tok 38 tima, ho klarte ikkje komme ut ved egen hjelp nei, ho blei tadd me vakum tell slutt...Ho klarte ikkje rotere nok rundt...Men det gikk bra etter forholdan..Men æ va ufatteli sliten, klarte ikkje stå ved ega hjelp på slutten....Men va så lykkeli når ho endeli va ute:)Ho va 4460 gram og 55 cm... Ufatteli følelse....Gled dæ!

 

 

Ellers skjønne æ at du blir sliten av å vente på at den lille e klar førr å komme ut...Det e utruli slitsomt å gå å vente å ikkje vite katti det skjer....Men den kommer plutseli når den e klar...;)

 

Lykke tell!!!!

 

Mange juleklemma fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har lest historien din når jeg tenker meg om! Var sikkert et helvete mens det sto på! Men så verdt det! Stor jente du fikk da! Spent på hvor stor gutten min er, jeg som går så langt over tiden!

 

Takker for oppmuntringen:) Håper han kommer snart!

 

Stor juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det e kjempespennanes å se....Åhh du må bare glede dæ...Vi snakkes når du kommer inn hit!

og litt fødestøv tell dæ************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...