sab22 Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Hei Har hatt vondt i korsryggen i flere dager. Av og på. har og mensmurringer. Må tisse ofte. Har ikm ca imorgen (26.12) eller onsdag (27.12). Har lyst å teste imorgen. Noen som har opplevd lignende og blitt gravid?
melkekua™ Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Det er både tegn på tr og graviditet! Det med tissingen kan være fordi du er litt nervøs/at du gjerne vil ha en positiv test. Håper for din del at du får en positiv test ;o) Ta en test imorgen du så finner du det ut! Lykke til!
sab22 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 Har testet idag torsdag men var negativ. tester ijgen lørdag dersom ikke tr kommer. Hadde ikm igår eller idag. Er det mange som går lenge over ikm før de tester positivt?
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Hei! Ville bare si til deg at jeg testet ikke positivt før ca. 2 uker etter ikm. Det er veldig forskjellig fra person til person. Jeg ble faktisk gravid når jeg tok en pause fra barnimagen. (slappet mere av sikkert) Ett lite tips som kanskje funker for flere enn meg. krysser fingrene for at du er gravid )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå