Gå til innhold

Noen her som har født...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter følelsen? dvs... om du har hatt en sterk følelese

av at ungen skal komme før termin, har du født før termin da?

ell omvendt, at du har hatt følelsen av at du skal gå på overtid,

og har født etter termin??

jeg har nemlig en sterk følelse av at min lille klump

skal komme før termin.. he he!!

god jul allesammen foressten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde av en eller annen grunn at jeg kom til å føde før termin, og nurket vårt kom 12 dager før! Så kanskje man kan føle sånt! God jul!

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Kan jo være=) E trodde gutten min skulle komme før terminen, hadde sterk følelse av det, MEN.... han kom 6dager over terminen, men nå hadde jeg en ytre vending etter jeg hadde den følelsen, så kanskje om han ikke blee snudd at e hadde født før tiden(?) =) Lykke til i hvertfall=)

Skrevet

både jeg, jordmor og lege mente før termin sist... lege og jordmor sa alt var klart 3 uker før termin, og at hun ant ville komme i løpet av en ukes tid... da hun da kom 3 uker over termin hadde jeg ventet en stund kan du si... 5,5 uker... ikke så trivlig.

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Hehe, det skjeønner e godt godiva;)

Skrevet

Jeg er spent på akkurat dette.. Jeg ble satt i gang sist pga svangerskapsforgiftning, så jeg rakk ikke å sjekke hvordan jenta mi kom i forhold til "følelse"..

Denne gangen har jeg følelse av at knøttet kommer rundt termin,, kanskje bittlitt før.. Spent på om det kommer til å stemme..

29+6

Skrevet

Med førstemann var jeg sikker på det, og det stemte, fødte 1 uke før termin. Trodde jeg kom til å gjøre det nå også, men har ikke født ennå (2 dager til termin).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...