Gå til innhold

Når der det vanlig å teste seg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har hatt stikkinger i korsryggen/halebeinet, og har blitt veldig kvalm og uvel av å spise bare litt sjokolade og søte ting (ulikt meg). Pluss at jeg har hatt litt stikkinger i eggstokkene. Men kan jo bare være innbildning, tør ikke håpe for mye.

Hva med deg?

bra tegn det da;)

jeg har hatt sinnsykt ømme brystvorter og det har jeg aldri hatt før,og rar og litt boblete i magen og små vondt...

var på do nå og fortstatt ingen mens ;)

men som deg tør jeg ikke håpe for mye

noen som vet at dere prøver da??

Det hørtes jo veldig bra ut da!:)

Skummelt å gå på do og se om det kommer noe rødt på papiret!:( Håper det ikke kommer noe rødt på papiret før om over 9 mnd!!

Venninna mi som ble mamma for 2 mnd siden vet at vi prøver, men ingen andre. Har så lyst til å fortelle det til mange, men det blir vel litt mye press.

Noen som vet at dere prøver da?

nei ingen som vet og jeg er elendig til å holde på sånne ting med meg selv så jeg er sprekkferdig etter å få sagt det

derfor er det veldig bra med denne siden da her får man liksom litt ut;)

Mange som spør om ikke vi skal prøve å sette igang da for vi har jo ei på litt over 3år

de skulle bare visst hehe

har du noen fra før og hvor gammel er du??

Barn i 3 årsalderen er så søte! De sier og gjør så mye rart, hehe. Passe å få en til da! Kjempebra med en sånn side hvor man kan få ut alt ja;) Hehe ja de rundt oss skulle bare visst.

Vi prøver på vår første. Jeg er 20, så har ikke så mange rundt meg som ville forstått hvis de visste at vi prøver å få barn. Sambo er 23...

Hvor gammel er du? Hva med sambo/mann?

jeg er 29 år fikk første da jeg var 25

jeg er gift så koselig da;)

vært sammen i over 11år:)

nei det er kansje ikke mange som forstår da nei litt kjedelig egentlig det

vært sammen lenge da??

men vi er jo alle forskjellige noen har jo endel eldre venner og når man er 20?

koselig synes jeg

Annonse

Dumma data'n hang seg opp.

Så koselig å være gift! Vi har vært sammen i 3 1/2 år, en god del kortere enn dere;) Han hinter om at han skal fri julaften til neste år, koselig:)

Jeg har en del eldre venner, men de fleste er single og er hverken klar for mann eller barn selv om de er over eller nærmer seg 30. Så lenge vi har god økonomi, leilighet og et godt forhold synes jeg ikke det gjør noe at vi er unge. Har lyst til å vli ung mor:)

Så bra du synes det er koselig, er så mange som dømmer det..

hei igjen sett på wallander på tv2 jeg

så spennende da kos om han frir da,traff hverandre tidlig dere også da;);)

så klart det er koselig mye som spiller inn på når man starter,noen tidlig osv dere har jo iallefall vært sammen en stund da!!!

ikke barn første man gjør og det er jo bra;)

har bytta nick som du ser klemm

Ble akkurat spådd nå:) Hun så at jeg blir gravid i februar og at det blir en liten gutt! Så om jeg ikke er gravid nå så blir det kanskje ikke så lenge til. Tar det selvfølgelig med en klype salt da, men det gir jo litt håp:)

Traff hverandre tidlig ja, koselig. Tror man blir ekstra gode venner i tillegg til kjærester når man møter hverandre tidlig. Flyttet sammen for et år siden og det går kjempebra. Når giftet dere dere?

Tror ikke et barn er det første man bør tenke på når man går inn i et nytt forhold. Tror det er viktig at forholdet er stabilt og at man vet hvor man har hverandre.

Klem

Hvis du blar nedover der hvor alle forumene er (bli gravid, 1. trim, 2.trim osv) er det en som heter spå/horoskop. Der kan du legge inn spørsmål om hva som helst. Du burde spørre etter en spesiell spådame. Du kan se hvem de andre spør etter. Oppgi fødselsdato på deg og han.

Det er veldig lite aktivitet der, men hvis du går på dinbaby.com er det lettere å få svar. Spør etter chanelle2, hun er der for tiden:) Din baby er nesten helt likt som her, bare å logge seg inn med samme brukernavn og passord som du har her. Spennende!

Hei hei:)

Her har det ikke kommet noen tante på besøk nei, så begynner å bli veldig spennende dette her:) Hva med deg? Fortsatt ingen tante du heller?

Så spennende da! Jente i april:) Hvis du har blitt spådd gutt av flere, så kanskje det blir gutt i april da. Men det beste hadde jo vært om du var gravid nå! Høres jo lovende ut siden tr alltid er presis hos deg og den ennå ikke har kommet.

Ble spådd av electra i begynnelsen av desember. Da spurte jeg ikke om kjønn, men hun sa at hun så graviditet på meg om ikke så lenge. Det er så spennende. Tror jeg skal spørre løvinne og;)

det er nok stort sett tilfeldigheter som gjør at det stemmer noen ganger tror noen er flinkere med sånt enn andre så vi får ta det med en klype salt

men veldig spennende ant ingen tante har kommet til noen av oss enda;)

masse lykke til koselig og følge hverandre

Ja det er nok det. Tar det med en klype salt, men synes det er litt gøy å se hva de spår.

Veldig spennende det ja! Ja, koselig å følge hverandre!:) Hadde vært så gøy om vi kunne gå over til 1. tri sammen! Gruer meg litt til å teste, for jeg blir så skuffa hvis den er negativ:( Men men, er jo bare 1 pp så skal jo ikke forvente så mye egentlig...

Masse lykke til du og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...