mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Lillegutt er helt umulig om dagen,vil ikke sove, sutrer,våkner ofte og gnager på alt han får tak i,men han har ikke kuler i tannkjøttet og da lurte jeg på om de må han sånne kuler før tennene bryter ut?
Stratos med 3 barn Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Kan ikke si jeg merket kuler. Han har vært veldig til å tygge på ting ganske lenge nå og også siklet mye. Julaften slo han seg helt vrang og i dag så jeg en bitte liten tannebiss.... "Så" ikke den komme jeg altså! Tror det er litt individuelt.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2006 sikler ja..kommer i strie strømmer her nå stakar..har så vondt av han..
Stratos med 3 barn Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 Man kan få kjøpt noe å smøre på hos apoteket. Jeg skal ut å kjøpe i morgen! Min er bare 3,5 mnd så jeg fatta ikke hve det var med han julaften. Trodde det var magen eller noe. Men nå vet vi grunnen, så da må man jo hjelpe til så godt man kan:). Virker ikke noe ok det der altså!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2006 stakar gulla våre..er apotekene åpne imorra? hvordan har bæsjen til babyen din vært?
Stratos med 3 barn Skrevet 25. desember 2006 #6 Skrevet 25. desember 2006 Klumpete grønnaktig, æsj. Det var derfor jeg trodde det var magen. Var nok det å altså, men antagelig pga tenna, ikke pga hva jeg har spist. Tror apoteket på jernbanetorget i oslo er oppe. *sjekker nå*
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2006 det er akkurat det lillegutt har hatt også,men jeg har trodd det har vært pga vi har begynt med grøt,men han fikk ikke grønn bæsj før han hadde spist grøt i to uker..greit å se ting i etterkant..
Stratos med 3 barn Skrevet 25. desember 2006 #8 Skrevet 25. desember 2006 Vitus apotek på Jernbanetorget er åpent 24 timer i døgnet alle dager. Kaller seg vaktapotek. Bor du ikke i Oslo kan det hende de har vaktapotek der du bor å...?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2006 ja det er det her også..bor i østfold=)men nå gjør jeg det meste for at lillegutt skal få det litt bedre=)
-carina- Skrevet 25. desember 2006 #11 Skrevet 25. desember 2006 Så fint med dette innlegget! Har nemlig litt av det samme her... Alle barn utforsker jo ting med munnen, men han gnager skikkelig hardt på alt mulig. Kan verken se eller kjenne en eneste klump i munnen. Han har også fått grønnaktig litt klumpete bæsj 5-6 ganger daglig. Har begynt å introdusere fruktmos, men han får en halv teskje om dagen, så jeg synes det er litt rart om det skulle være det som gir sånt utslag... Gutten min er til vanlig hovedsaklig blid og fornøyd, men har sutret veldig de to siste dagene. Så da får vi vente spent og se om vi kan se noe i munnen hans i løpet av uka, da! )
mina_ *3prinser* Skrevet 25. desember 2006 #12 Skrevet 25. desember 2006 Mine to første begynte begge å sikle veldig da de var 4mnder og tygget på alt. Ventet hver dag som gikk at det kom en tann, men på begge to kom tanna først da de ble 8mnder. Da tredjemann begynte på samme måte da han var 4mnder tenkte jeg at dette har mor gjort før og tok det hele med stor ro....helt til han beit meg i puppen*ler* Så der kan en se....de er alle forskjellige disse barna selv om de kan se ut til å følge samme oppskrift i lange perioder!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. desember 2006 var ungene dine grinete i 4 mnd da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå