Gjest Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 hei! jeg er 12+6, så jeg spør her inne siden jeg snart flytter over hit:-) jeg har den siste uka begynt å kjenne på serke smerter i haleben regionen, det sprer seg oppover ryggen spes på kvelden...eller etter en lang spasertur. det er av og til så ille at jeg har vondt for å gå. jeg har hatt det hekisk de siste ukene.... jobber i butkk, og det har vert utrolig mye trakking de siste dagene før jul. jeg har en sønn på 2 år. her jeg begynt å få bekkenløsning,eller?? takk
Nina-med passasjer Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 dytt^## lurer på det samme.for jeg har akkurat det samme.....puh...kjempe vondt
enda en Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 kan være beg b.løsning. symptomene kan variere en del fra kvinne til kvinne,men også fra dag til dag! ta en tur til legen,få sjekka dette. viktig å sykmeldes tidlig (devis/full s.m),og begynne m fysio. mye smerte som kan unngås hvis man tar kroppen på alvor fra starten av! For meg hjalp det å trappe ned på jobb,og få litt massasje på betente leddbånd (hver uke) hos fysio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå