Gå til innhold

Ang el tester digitale og vanlige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:-)

Jeg har kjøpt digitale og vanlige el tester gjennom billigtester.no.

Er det sånn at de digitale slår ut NÅR du har el? Mens de vanlige strimlene slår ut FØR el?

Jeg har aldri opplevd å få helt positive el tester.. en gang var streken nesten like sterk som kontrollstreken.. eller bare svaaaakt positive og det i mange dager. Noen som vet hva det kan bety? Har jeg kanskje ikke el selv om jeg har el slim?

Litt småforvirra!! :-)

Gos jul alle prøvere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk den digitale så slipper du å tolke streker :o) Når den viser el så vet du at el sannsynligvis skjer 12-36 timer etter positiv test! Jeg ble lettere forvirra av de strimlene, fordi jeg fikk aldri helt sterke streker. Trodde jeg gikk glipp av el hver gang, men fikk bekreftet med den digitale at el var i løypa :o)

Ha en fiiiin romjul ;o)

Skrevet

Så du fikk positive el tester på de digitale men aldri helt positivt på strimlene?

begynner å bli så sliten av å aldri bli gravid.. Har prøvd i 6 mnd nå uten resultat.. Kjenner det tar på. Ser at du er i 9 pp. Har du vært til noen utredning? Jeg vurderer det hvis det ikke skjer noe innen et år.

Ha en fin romjul selv:-)

Skrevet

Jepp! Fikk positive el.tester på de digitale ja, men ikke fullstendig positive på strimlene.

Jeg forstår deg så godt! Begynner å bli ganske frustert selv. Skal gi deg et håp, selv om det er er litt deprimerende. Det er faktisk ikke så uvanlig å bruke 5-6 pp på å bli gravid, det er heller ikke så uvanlig å bruke opptil 1 år.

Jeg har ikke vært til noen utredning, men har begynt å vurdere det etter tips her inne. Kanskje tar jeg kontakt med legen min etter nyttår. Skal begynne å tempe, så kanskje det vil hjelpe meg. Tentke også at jeg skal prøve noen kjerringråd i samme slengen. Har ikke vært så flink til det tidligere.

Skrevet

Ønsker deg iallefall lykke til!! :0) Håper det klaffer snart for oss begge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...