tulla_6pp Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 hei har ikm i dag men hei ennå ikke kommet og alltid har jeg fått det søn eller senest man før 12 på formiddagen så nå er jeg veldig spent dere men det kan jo være at det er urgelmessig ant jeg slutt på pp fo 1mnd siden... hvordan er det med dere andre som skal ha det disse dagene?? fortsatt god jul
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Det høres jo veldig lovende ut for deg da!!!=) Jeg har ikm i dag, men ingen tegn til tanta, jippi! Men regner med at denne syklusen kan bli litt lang siden jeg slutta på pilla i slutten av november. Tenker å teste på onsdag hvis hun ikke har kommet til da. Når har du planer om å teste? Lykke til og fortsatt god jul!
tulla_6pp Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2006 pleier alltid å være presis men men hadde vel siste mens den 23 nov tror jeg det var og sluttet med pilla tre dager før det vi får håpe på det beste tenk om vi er heldige å få det til på første forsøk har ei jente fra før og da ble jeg det med en gang;) lykke til
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 Jeg håper vi er så heldige! Krysser fingrene for oss;) Siden du ble gravid med en gang med jenta di, så kan det jo bety at du er veldig fruktbar og at det har klaffet for deg med en gang nå og. Vi får holde hverandre oppdatert:)
tulla_6pp Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2006 ja legen sa det sist at jeg måtte beg med pilla raskt så jeg var sikker på ikke å bli gravid med en gang for hun sa jeg var nok veldig fruktbar ikke noe selvfølge at det skal gå så raskt krysser fingrene for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå