Gå til innhold

Når merka dere...

◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███►

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter!

Hvor tidlig merka dere til noen graviditets-symptomer FØR dere viste dere var gravid-og hva var de tegnene symptomene.?

Håper på mange svar*

På forhånd tusen takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde menssmerter uten mensen... Så da var det egentlig ganske klart... :)

Skrevet

takk for svar!

ja,man kan ikke ta feil der ;)

*kos deg videre med spiren i magen* =)))

Skrevet

jeg var veldig kvalm å svimmel i dei tider jeg ventet mens. trodde jeg var syk, helt til jeg tok en gravidtest som testet positiv

Skrevet

Var småkvalm, hadde menssmerter, samt kramper i lysken som kom og gikk.

Skrevet

Jeg hadde sen mens, som alltid!, også var jeg ganske oppblåst i magen... ringte tanten min som er helsesøster, hun sa at jeg kanskje var gravid.. tok en test og det stemte gitt=)

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

..Før e skulle ha mensen. Så ca ei uke etter unnfangelsen=)Husker e stod i dusjen og kjente en sterk følelse av å være gravid(har en gutt fra før så kjenner til følelsen), oppblåst og øm pluss ømme bryster. Og da visste e at e var på vei. Det rare er at sønnen min hadde termin 31januar 2005, jenta mi har termin 29januar 2007! Og ingen av disse to svangerskapene var planlagte,hehe snakk om "flaks"=)

Skrevet

Jeg var veldig tørst og måtte tisse hele tiden. Trodde jeg hadde fått sukkersyke, men det var en liten baby. Også slutta hårene på leggene å vokse. Merkelig?

Skrevet

Jeg fikk så utrolig ømme pupper! Kunne nesten ikke ta på de eller sove på magen uten at jeg ynket meg. Og så var jeg veldig trett hele tiden, men dette kunne jo fort bortforklares med mye stress på jobben etc. :)

Skrevet

Det sprengte helt sinnssykt i puppene mine 4-5 dager før ikm. Satt på kino og hadde mest lyst til å hyle, for det gjorde så vondt!

Testet to dager etter dette kinobesøket, og fikk svakt, blått strek ;)

Skrevet

tusen tusen takk for svar jenter-setter stor pris på det!!!

og mammaen til odin- så utrolig morsomt da-kanskje de blir født samme dag tilåmed,da kan du ha bursdagsfeiringen dems sammen og ;D

***Ønsker alle dere et fint svangerskapet videre i tredje trimester *** =)

Skrevet

Før ikm,blei plutselig så trøtt...sovna faktisk midt i et måltid (satt i sofan da) :)

Skrevet

Merka egentlig ikke noe spes. Tok test fordi mensen var forsinket.

Skrevet

Jeg har aldri hatt regelmessig mens, så det at mens uteble var ikke noe sjokk for meg. Men hadde som flere her inne ømme pupper og virkelig såre brystvorter (trodde typen hadde kost seg litt for mye bare,hihi) og så fikk jeg plutselig enorm matlyst og måtte tisse mye. Alle disse tingene, og ikke engang en tanke om graviditet fra min side. Naiv sa du??hehe. Var storesøster som merket det og dro meg inn på apoteket for å kjøpe en test. Var vel ca 7 uker på vei eller noe da:)

Skrevet

hehe.morsomt da nicky85-du fikk deg vel en gledelig overaskelse =D

Igjen-takker så mye for svar alle sammen,dere er gull verdt ! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...