◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Hei hei jenter! Hvor tidlig merka dere til noen graviditets-symptomer FØR dere viste dere var gravid-og hva var de tegnene symptomene.? Håper på mange svar* På forhånd tusen takk
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Marka ingenting jeg før ca etter 3mnd.Variere vel veldig.
Ønskersegenlitenbaby Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 hei hei.. eg merket vel at eg var gravid når eg var 3 uker på vei. men grav-pinnen viste negativt.. men eg forsatte å ha vondt i brystene, og tisst i et sett (eg har aldri vært oppe om natten og tisset, men gjorde det da og forsatt gjør eg det) tok en ny test når eg var 6 uker på vei, siden mens ikkje var kommet og sympt forsatte.. Først i uke 7 fikk eg morgenkvalme. den er vekke nå, forsvant rundt begynnelsen i uke 12. er nå 13 + 6:) klem fra
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2006 hjertelig takk for svar jenter!!! ¤Lykke til videre med svangerskapet¤
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 merket det først da mensen ikke kom jeg.. og da testa jeg pos.
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 Hei Er du den Oslojente som før kalte deg Yildiz?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå