Gå til innhold

Når merka dere.....


◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███►

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter!

 

Hvor tidlig merka dere til noen graviditets-symptomer FØR dere viste dere var gravid-og hva var de tegnene symptomene.?

 

Håper på mange svar*

 

På forhånd tusen takk ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Oslojente!

 

Jeg merka at jeg hadde ømme bryster på en helt annen måte enn rett før mens, og de ømme brystene kom på eldagen (ømt/sår i hele brystet). Dag 12 dpo merket jeg et ømt trykk over blæren, måtte tisse hele tiden.... Trodde jeg hadde fått blærekatarr, var hos legen for å sjekke, men det hadde jeg ikke, så hun tok en blodprøve - og fikk vite noen dager senere at jeg var gravid.

 

Lykke til! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for rask svar & lykkeønskninger ;)

 

¤kos deg med spiren i din mage¤ =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....:)

 

Merket jeg fikk ømme pupper på en annen måte enn før mensen.

Også utrolig såre brystvorter, kan ikke ta på de engang, ikke ligge på magen heller, de er såå såre:)

Hadde også stikkinger/dragninger på begge sider ved eggstokkene, ubehagelig til tider. Det var vel det..

Lykke til:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sov jeg... heeeele tiden... var så trøtt og skjønnte ikke hvorfor... det begynte en uke før IKM, i tillegg hadde jeg ømme pupper, men det er jo også PMS tegn for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så mye for svar ;)

 

*lykke til med svangerskapet* =)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir glad når jeg ser det er flere som har hatt symptomer/tegn hele 1 uke før IKM ;)))

 

igjen-takk for svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr.1 merka jeg at kvalmen kom, men hadde uregelmessig mens så hadde ingen anelse egentlig før jeg tok testen som min sambo krevde.

Med nr.2 merka jeg den samme kvalmen dagen før jeg skulle ha mensen. Jeg var bombesikker på at jeg var gravid, og testen bekreftet det dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ikke noe før ikm.. men bare 3 dager etter kom den voldsomme kvalmen.. da hadde jeg allerede testet 7 positive tester.. hehe =) trodde ikke på det.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente også de ømme puppene, har vært "på tjukken" før, så ble litt bekymret.. jeg kjente det også litt før eggløsning, så jeg tenkte det bare var det, for det har jeg opplevd før, men da mensen uteble og jeg ble dårligere og dårligere var det ingen vei uten om å tisse på pinnen. Gravid.

 

Stakkar typen, vi er jo i to helt forskjellige land nå i jula, har ikke sett hverandre etter at jeg fortalte det torsdag. Han er helt i sjokk, og ikke så veldig glad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist å høre anitsirk =/

håper dere ser hverandre igjen snart og at han blir kjempe lykkelig over en liten en =)

skal jo være en lykkestund..men hvis det ikke var planlagt så blir det jo et sjokk..kos deg med spiren din du hvertfall =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, jeg og typen hadde en mistanke da puppene mine plutselig ble skikkelig harde..! de bruker å være ømme før mens, men ikke harde.. :) også tisset jeg mye, og visste egentlig på en måte at jeg var gravid.. :) ble enda mer sikker da ei på jobben hadde fått mens og ikke jeg, for jeg bruker å ha rett før henne.. :) men ventet allikevel litt, og det var IKKE noe sjokk da testen viste positiv...! :) bare et stooort glis..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...