Lykkelig smil Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Spør dere som har vært gjennom dette..Kom alt vannet på en gang hos dere?? Var på toalettet i stad, det var sikkert urin som kom, men det føltes liksom ikke slik. Føltes som det var noe annet liksom, og tenkte jo på vannet med en gang. Var ganske mye. Har ikke kommet noe i truseinnlegget etterpå, så da tenker jeg å roe meg med at det ikke var vannet. Jeg må nemlig kontakte føden med en gang vannet går siden jeg skal ha planlagt keisersnitt onsdag pga seteleie og dårlige bekkenmål.
Nicki_81 Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Er ikke så helt inne på dette og kan sikkert variere litt fra person til person, men de jeg vet har hatt mer som har dryppet etter vannavgang, ikke alt som kom på en gang liksom, i tillegg til noe mer slim. Ønsker deg masse lykke til i alle fall!
Tess30 Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 vannet mitt gikk plutseli da æ skulle gå på do om natta, og det rant masse nedover låran mine, og det traff gulvet me ett plask..Og det rant i mange tima etterpå...Men hodet står jo der som en propp(vess det e festa da)....Så det kom bare plutseli litt av å tell etter 8 tima... Men vess du trur du lek, må du ringe føden, da må ungen ut etter max 3 daga.. stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå