Gå til innhold

Føler meg ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 15, og føler meg ikke gravid for 5 øre....ikke kjenner jeg noe til livmora mi heller.....Det er utrolig irriterende!!! :o) MEN kvalm det er jeg! Gleder meg til jeg kan kjenne litt spark og liv inni der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den følelsen der kjenner jeg igjen! Gikk å følte meg ugravid fra uke 15-18. Men så kom jo UL og du kommer til å kjenne mer og mer;-)

Skrevet

Kjenner meg også veldig godt igjen. Gikk fra å føle meg veldig gravid i begynnelsen (kvalm og alt mulig) til å ikke merke noe. Men alt var fint på ultralyd, og nå vokser jeg også, så gravid er jeg:)

Skrevet

Er 22uker på veg i dag og kjenner det sparker veldig sent på kveldene..kjempe herlig.Men utenom det så føler jeg meg eller ikke noe spesielt gravid.Har litt mage men har ikke helt det følelsen enda.Men den kommer vel.

Skrevet

Hihi...måtte ta en graviditetstest forrige uke jeg (var uke 16 da) for jeg sluttet å være kvalm hver dag og puppene ble mulige å ta på igjen.

Så bra at vi er flere! I går, på morgenen julaften la sambo hånden på magen, den ble kjempehard og vi kjente flere spark. Fy søren, det er de første. Nå er jeg gravid igjen HURRA!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...