PetuniA *HøygraviD* Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Jeg har fått en høystol fra babyshop i julegave. Og den er jo da lagt sammen,med stolen nedi bordet (Dere som har en sånn en skjønner sikkert hva jeg mener) Men vi skjønner ikke hvordan vi skal få stolen ut av bordet,fordi det ser ikke ut som om noe kan taes av,og da er stolen for stor til åpningen i bordet.... Noen som har satt sammen en sånn en og vet hva jeg snakker om,som kan hjelpe meg her?
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Vi hadde samme problem med maken stol (fra Babyshop!) da vi fikk den i gave for to år siden. Trodde vi skulle bli sprø! Etter å ha lest innlegget ditt, spurte jeg mannen min om "hvordan fikk vi egentlig den fra hverandre til slutt??" og han sa "med rå makt - vi måtte bende mye hardere enn vi trodde vi skulle" - men vær forsiktig! Trodde en stund det var en eller annen intelligenstest vi var i ferd med å feile.... lykke til og god jul!!
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Mora mi kjøpte en sånn stol til sønnen min for ca 1 1/2 år siden, og som ho skriver over her, så må dere bruke RÅ makt!! Helt sykt at de pakkes på den måten..
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 godt å høre at det var flere som sleit....de må jo ha mye moro på den "pakkestasjonen", da...
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 Hehe ja=) Skjønte jo søren me ikke hvordan vi skulle ¨få den ut,verste e har vært borti.. Lurer på hvordan i huleste de har greid å få den inni i det heile tatt.. Delen må jo nesten ha blitt produsert inni der jo;)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2006 Vi prøvde med rå makt,men da knaste det i den... Så da turde vi ikke mer. Jeg og trodde det var en skjult knapp der ett sted som måtte finnes og trykkes på, eller noe sånn iq greier Da får vi prøve en gang til... Takk takk. Gledelig å ikke være så dum som man føler seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå