*Vetlis* Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Av alle dager mllom 27 oktober og 24 desember måtte hu komme på selveste julaften! Jævla møkka tante! Ødela hele julaften jo.... (
melkekua™ Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Møøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøkkakjærring....blæææææææææææ!!! Sender deg en stor trøsteklem ¤¤¤
*Vetlis* Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2006 Jo takk for klemmen! Har en følelse av at det er en hvis trio her inne som komer ti å bli gravide samtidige? Vi bare venter til alle er klare hehe! Klemmer fra meg!
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Da er vi to. Klokken 08.30 om morgenen.... DRITT DRITT DRITT! Bedre lykke neste gang!
♥lurelure♥ Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Noe skit det der... Jeg fikk den 22.12, deprimerende.. Jaja, fatt mot, nå er det nytt oppdrag denne mnd:)
*Vetlis* Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2006 Æsj ja DRITT DRITT DRITT! Sender en stor trøsteoglykketildenneppklem til dere )
Positiva Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 :-( Det var akkurat det jeg fikk til jul også! Er det noe bytterett på den gaven tror du??
*Vetlis* Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2006 Ja faktisk, men som regel går hu av seg selv! Hvis ikke kan du gå ned på Videregående skole 1kl. Å se etter de jentene som ikke fikk tanta til jul slik de ønsket og spørre om å bytte med de! Det er som regel ikke noe problem... Da slipper de å ta angrepiller og dritt!
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. desember 2006 #9 Skrevet 27. desember 2006 Hihi, galgenhumor er bra! Jeg går gjerne ned og bytter! Men nå er hun snart på vei ut av døra og da skal vi være kaniner i noen uker! ;-)
*Vetlis* Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2006 Heldiggrisen!! Har fått forbud mot å leke kaninleken nå jeg (
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. desember 2006 #11 Skrevet 28. desember 2006 Huff da?!?!? Det er ikke bra! Han som ikke vil eller tr? Min sa her i går at 'nå skal vi virkelig kjøre på hele uken før el og et par dager etter', har en følelse av at vi kommer til å være slitne i uke 2! Skal prøve el test denne pp, tror vi bommet sist gang(eller det er jo ganske tydelig siden jeg har tr nå, men men) Har ihvertfall fast 29 dagers syklus (27-29-29-29 etter ppille slutt)og det skal jeg være glad for! Leste et sted at lutealfasen er tilnærmet konstant hos hver enkelt, så hvis jeg finner el denne pp så vet jeg når jeg har den hver gang. Håper du kan være med på kaninleken snart!!
*Vetlis* Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2006 Nei ingen av delene. Har fått beskjed fra legen om ikke å bli gravid, for vi skal til utredning og må ta en del prøver i mellomtiden, Å han vil ikke vi skal bli gravide i utrednigdstiden. JA det er nok ikke så dumt å teste litt, men stol ikke blindt å det alikevel.... Tror man med litt erfaring kan føle det på kroppen jeg.... Lite tips! Ligg med spærmen inni deg en laaang stund før du reiser deg opp! Noen sier de ikke tror det har noe å si, men de gangene jeg har blitt gravid har jeg sovnet med det inni meg over natten.... Har vært gravid 5 ganger! Lykke til!
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. desember 2006 #13 Skrevet 28. desember 2006 Sånn å forstå ja, huff, håper dere finner ut hva som går galt! Jeg ligger og ruger på spermen til dagen etter jeg og, hehe...men tror vi bommet med to dager på el sist. Også var vi ikke hjemme så ble litt vanskelig å ha oss de siste dagene. Jeg har fulgt med på sekret og skrevet opp den siste mnd så vet at jeg har el nesten nøyaktig 14 dager før tr så skal bare sjekke at det stemmer. Har du barn nå eller har du vært uheldig alle 5 gangene? Synes du er tøff jeg! Fulgte med på deg siste mndene og var så glad da du fikk det til, ble skikkelig lei meg da du kom tilbake hit! Lykke til med utredning!
*Vetlis* Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 28. desember 2006 Ja det hadde vært veldig fint å funnet ut av det nå... Det tærer på psyken i lengden kan du si! Ja, jeg har tro på at det lønner seg å ruge litt hehe! Å det er ikke noe som er kjipere enn å være borte ller syk eller noe sånt når el er der! Det føles så bortkastet liksom. Så fint at du har så bra oversikt det er nok ikke dumt det gitt ! Har dedre sex hver dag i prøveperioden eller ? Jeg har en sønn på 4 år og 3mnd ) Så er jo tross alt ganske heldig! koselig å høre at du har fulgt litt med og tenkt på meg da ) Hvor lenge har dere prøvd?
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. desember 2006 #15 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har hatt lyst på barn siden 1995, men fant ikke mannen min før 2004, giftet oss i høst og er offisielt i vår 4 pp, så ikke så lenge egentlig, men så er jeg utolmodigheten selv da. Første pp lå jeg 4 dager på isolat på sykehus(fikk parasitter på reise) pga dehydrering og sykemeldt i 3 uker, 2.pp pigget vi gulv på badet=veldig mye risting og tunge løft uken etter el så da ville den sikkert ikke klart å feste seg og så var det nå da, hvor vi tror vi bommet.... Har prøvd 2. hver dag hittil, men leste et sted at prosentvis sjanse økte ved hver dag, så skal prøve det nå, om vi orker...hehe Håper vi klarer det nå for det er ei i nær familie som er 3 mnd på vei og det hade vært så hyggelig å slått følge de siste 6 mnd hennes! Så koselig at du har en sønn da! Jeg er stemor til ei på 7 1/2, men har så veldig lyst på egne barn om du skjønner! Nå skal jeg straks hjem her! Ha en fortsatt god jul og godt nytt år! Har fri resten av året, og da skal jeg få ut fingeren og gjøre litt skolearbeid! Krysser fingrene for at de finner noe som kan rettes ved enkle grep på utredningen! ;-)
Shake those eggs 11pp Skrevet 29. desember 2006 #16 Skrevet 29. desember 2006 Denne måtte jeg bare svare på.............helvetes dritt! Det fikk jeg også! på selveste julaften morgen. Første jeg så.......UGH! Fikk en fin jul alikevel da....) Nå satser jeg på januar og tenker at nytt år er nye muligheter! LYkke til alle sammen!!
melkekua™ Skrevet 29. desember 2006 #17 Skrevet 29. desember 2006 Veeeeeeeeeeeeeeetlis...kanskje du kan svare flamencojenta?? Hun har et innlegg litt lenger ned på siden! Tenkte du hadde noe vettugt å si ) Stoooor klem til deg.
Nela Skrevet 29. desember 2006 #18 Skrevet 29. desember 2006 For ei drittkjerring som kommer å ødelegger julaften for deg!! Håper du ikke ser noe til kjerringa i 2007 da! Trøsteklem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå