Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #1 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg og min samboer gjorde det slutt den 24/11... Han skulle flytte ut, men var veldig vanskelig å få seg leilighet...så vi bodde sammen i 2uker til.. Disse 2ukene var veldig smertefulle for meg vertfall.. for jeg er en person som ikke vil gi opp før alt er prøvd, familie rådgivning osv.. Det som fikk MEG til å flytte fra han (noe som skjedde 2uker etter det ble slutt) var at han ba meg ta med meg jenta vår ut, for han skulle ha besøk av ei dame fra jobben...(Da rant det bare over for meg, ble sinna, lei og forbanna) jeg flytta hjem til mine foreldre, og begynte aktivt leilighet søking. og 1 leilighet jeg ringte på, fikk jeg Så det ordner seg for snille jenter tror jeg Exen min er da blitt sammen med hun her damen fra jobben sin... (hun har vært gift i 10år og har 3barn, og skal seppareres disse dager.. Det er helt greit at han har funnet seg en ny, men kjenner at jeg er såra, og lei pga han ikke har vært ærlig med meg. Han kunne sakt at dette var grunnen til at han ikke ville prøve videre for oss.. (vi har vært sammen i 5år) Jeg har fremdeles god kontakt med hans familie.. og hans søster mener jeg er en idiot om jeg går tilbake til han om han en dag skal finne ut at han angrer.... Denne julen ble meget spesiell :/ Dattra vår feiret med exen min og hans familie... Så det ble en lang helg.. siden det også var pappahelg.. Hun dama han har har allerede flytta inn til han... og det var før jeg fikk ut alle tingene mine... REAGERTE veldig da jeg hadde glemt min gode hårbørste og den var fulle av blonde hår, da jeg selv er brunette!!! hehe.. jaja.. Dette var vell kanskje et syte innlegg fra meg:) men i dag skal dattra mi være hos meg og min familie familieselskap og gaver gleder meg... Håper dere alle får en fin julefering resten av julen, og et riktig godt nyttår Velger å være anonym for øyeblikket, men kanskje ved en senere anledning jeg røper meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 25. desember 2006 #2 Del Skrevet 25. desember 2006 Uff, jeg sender deg en god klem og de beste ønsker for resten av jula og det nye året. Det ordner seg for kjekke jenter vet du! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #3 Del Skrevet 25. desember 2006 Hallo, Det er da lov å syte litt, deilig det av og til. Hva kan en si til deg uten at det blir dumt da? Tror jo også på at det ordner seg for snille piker til slutt, har sett det ved flere anledninger. Gi det beste av deg selv til din lille datter, så får du det kanskje litt bedre etter hvert. God jul og Godt nyttår ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 26. desember 2006 #4 Del Skrevet 26. desember 2006 Uff...ikke lett når slike ting skjer, og det er vel helst i helligdager som f.eks. julen man merker det er veldig sårt! Det er klart det er trist å feire julen uten sitt kjære barn! Skjønner deg godt jeg! Hva er det folk pleier å si? "Tiden leger alle sår"? Er det ikke det som vanligvis blir sagt? Håper inderlig dette gjelder for deg også! Og det ER LOV Å SYTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 26. desember 2006 #5 Del Skrevet 26. desember 2006 uff da, ikke lett. Håper det blir enklere etterhvert...Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 28. desember 2006 #6 Del Skrevet 28. desember 2006 Men stakkars deg og dere da. Syns du tar det veldig pent jeg da. Tror ikke jeg hadde vært så fattet og rolig. Greit nok at en i felleskap tar en avgørelse om at det kanskje ikke fungerer, men syns en skal ha såpass respekt for noen en har delt så mange år og har barn med, at en tar det litt rolig til og begynne med. Dere kunne jo sikkert greid å feire jul sammen, selv om dere ikke lengre er/var kjærester syns jeg. Litt tidlig for datteren din å være så lenge borte fra mamman sin (mener nå jeg da, men sikkert mange som er uenig). Håper du kommer fint over det, og at du greier å tenke mest på datteren din. Hun er jo viktig for deg, og hvis hun er glad i pappan sin, så prøv å glemme for en "idiot:-)" han er og snakk positivt uansett om han til henne. Stakkars deg da. Kjedelig sånn rett før jul, men neste jul kan du kose deg med datteren din. Lykke til videre. Det er jo ikke så viktig hvem du er, men heller at du får det bedre etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå