Gå til innhold

Mensen er på tur..... noe galt her!

Anbefalte innlegg

har vanligvis en LANG mensen. det vil si cva åtte dager inklusiv 1 dags spotting/light blødning, (og har også ca to dager før mens med spotting som ikke er tatt med her, så da er det på en måte 10 dagers blødning ca) mulig dette er unormalt, men det er slik det har pleid å vært. i denne syklussen skjedde det noe rart.

onsdag - litt spotting (ikke regnet som mens)

torsdag - blødde normalt

fredag -blødde normal mens

lørdag - blødde light

søndag - mensen borte!

altså 3 dagers mens.... synes dette er mega rart. må nevne at de to dagene jeg blødde normalt, var det snakk om en vanlig rikelig blødning, slik det er når man har mensen.

har ikke hatt noe vondt i magen heller slik jeg pleier, og mensen kom til riktig dato.

noen ide hvorfor hun tuller så fælt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7550738-mensen-er-p%C3%A5-tur-noe-galt-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en ma i juni og etter det har jeg fått en rara mens hver måned , jeg spoter ca 3-4 dager før mensen kommer og etter mensen så det blir ca 10 dager totalt., synes det er veldig ubehagelig. har bestilt time hos gyn får å sjekke, om hva det er galt med meg . det er 3 pp min etter MA. tror at det ikke er normalt for min del for jeg har ikke vært sånn før. lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...