Gå til innhold

Bruker alle små smokk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at de aller fleste små bruker smokk, min er smokkegal :-)

Skrevet

Min lille skatt har aldri fått til å holde på smokken...om jeg hjelper ham å holde den inne er det av og til godt- men han bruker totten sin i stedenfor...

Skrevet

Her bruker hun ikke vanlige smokker, men har kjøpt "tyggesmokker" til gommene hennes som er formet som gommen, den har slått an!

Skrevet

Nei, her kommer smokken i retur nokså kjapt. Dte er venstre tott som gjelder. Og han har begynt å bruke lakenet på dyna også. Kjempe skjønn :)

Skrevet

Snuppa mi vil ikke ha smokk. Den blir dytta ut igjen med tunga. Skulle ønske innimellom at hun ville ha den. Mye lettere å roe seg med den. Hun vil ikke ha flaske heller. Kun ekte vare ;-)

Men vi øver stadig på begge deler.

Skrevet

ikke smokk her, han vil ikke ha. prøvd mange ulike typer, men nei...

Skrevet

Her vil hun ikke ha smokk heller. Tygger bare på den hvis jeg prøver å gi den til henne. Vil ikke ha flaske heller

Skrevet

Nei, hun tar hverken smokk eller flaske (7 måneder). Det vil si, både smokken og flasken er litt interessante å tygge på ;-) - men funker ikke til å roe med. Men jeg vet hun kan, for jeg har "avslørt" henne, hi hi, men hun vil ikke. Men er ikke noe stort problem her i gården.

Skrevet

Celine har brukt smokk siden hun var født, men tar bare cherry smokker ( de som er runde på sugeenden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...