Gå til innhold

Mange som har vært uten symptomer før positiv test?


røverprøver m/ jente nr 3

Anbefalte innlegg

Jeg er 8dpo og symptomløs.

Forrige pp så hadde jeg masse symptomer, men da var jeg ikke gravid.

Vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var vel så og si uten symptomer før jeg testet positivt i går... tok test fordi mensen uteble, og den er alltid veldig presis.

men, det er klart, siden vi i lengre tid har prøvd å bli gravide så går mn jo med tanken i bakhode... og derfor leter man etter symptomer.

hvis jeg har reflektert over noe i det hele tatt de siste par ukene, så var det at jeg ikke hadde så mye energi til å trene som jeg pleier. men, det kunne jo også bare være dagsformen, derfor trodde jeg ikke at jeg var gravid... tja, det var noen ord fra meg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) For et år siden trudde jeg at jeg var gravid pågrunn av at jeg fikk ømme bryster, og oppblåst mage.. kanskje jeg var, kanskje jeg mistan? Det er jeg ikke sikker på...

Nå når jeg ble gravid, så begynte det med at jeg var kvalm og trøtt. Jeg tok 1 gravidtest først, men den sa at jeg ikke var gravid. Men så tok jeg en uka etter, å da sto det at jeg var gravid. Så jeg hadde sympotmer før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer! ikke før mensen uteble, og testen var positiv...vil si at jeg har få symptomer ennå og jeg.. er 6+6 i dag, mn har begynt å få litt øme pupper..og er litt sliten!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...