VinterSol+2 Skrevet 25. desember 2006 #1 Del Skrevet 25. desember 2006 Tenkte det var på tide med en liten oppdatering på hvordan høytidsdagene behandler dere da jenter! Jeg er hos svigers jeg da. De bor i Kina, så får ikke sett noe til min egen familie før langt over nyttår.. det syns jeg er litt trist. Høres skikkelig utakknemlig ut, herligheten, her får jeg reise til og bo i kina gratis hele juleferien, og så klager jeg?! Men bare savner min egen familie veldig. I år skulle vi jo egentlig feiret med min familie, men så går svigers hen og flytter da. Typisk. Så det er andre året på rad jeg ikke får være med min egen familie i jula. Sikkert litt ekstra hormonell også da.. føler ikke at svigers er videre begeistret pga graviditeten, selvom det er høflige nok, og alt det der.. men det er sikkert bare mine hormoner, og det at de har en annen måte å uttrykke seg på enn "hjemmefra". *sukk* Er spennende å være i Kina da! Mwn i dag har vi ikke vært utenfor dørene en gang! Jeg og mannen min sov til klokka var halv to på ettermiddagen!! Og da syns svigermor det var for seint (!) til å finne på noe.. jaja. Litt vanskelig å forklare dem at vi er både jetlag og at jeg har et ekstremt søvnbehov pga graviditeten! Men det går seg vel til, i morra skal vi på litt sightseeing, visstnok! Blir sikkert spennende. Utover det så går det vel greit med meg:) Skal slettes ikke klage. Tror Snepen i magen liker å tygge på mammas isjasnerve eller noe, så det å ligge på ryggen (som jeg er så glad i!) er helt umulig. Hihi. da må mannen min hjelpe meg med å velte meg rundt! Hvordan skal dette gå, sier nå bare jeg, er jo bare i 14. uke!! Kinesisk mat er jo kanskje ikke favoritten når appetitten er så som så, men vi har jo brødskiver og gulost, så det ordner seg fint! Det var en liten stemningsrapport herfra, håper jeg kan komme med litt mer positive tanker en annen dag:) Hører gjerne fra dere andre da! Stor juleklem til alle fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7550330-hvordan-har-dere-det-i-jula-jenter/
anitsirk Skrevet 25. desember 2006 #2 Del Skrevet 25. desember 2006 heeeeeeei.. joda, stemningsraport fra det bliiiiiiide vestllandet.. jeg er kvaaaaaaaaaalm.. merker det mer og mer for hver dag som går.. min kjære er i nabolandet og fester mens jeg er her.. Gleder meg til å se han igjen, Treffe svigers og fortelle de om lille pille.. Tror endelig typen har begynt å inse at han skal bli pappa.. Sa jeg at jeg var kvalm? heh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7550330-hvordan-har-dere-det-i-jula-jenter/#findComment-7553849
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #3 Del Skrevet 26. desember 2006 Heisann!! Får jo søren meg ikke sove! så da blir det en liten vistitt innom BIM:p:p Har hatt en kjempe fin jul så lang, masse god mat og tid sammen med familien (skulle hatt mer av det) =) Savner kjæresten min kjempe masse, han feirer sammen med sin famlile på hytten i år (vi hadde litt vanskeligheter med og bestemme seg for hvor vi skulle være ) men på fredag kommer han hjem, endlig! Blir gal etter bare et par dager, men på lørdag reiser vi på vår lille jule/nyttårsferie til Gran Canaria, gleder meg kjempe masse=) kvalitetstid;) Neste jul håper vi at spiren sitter, veldig uttålomig begge to;) Ha en fortsatt fin jul, jenter=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7550330-hvordan-har-dere-det-i-jula-jenter/#findComment-7554384
gullskattmamma Skrevet 26. desember 2006 #4 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei VinerSol! :-) Og gratulerer med graviditeten! Har ikke "pratet" med deg på evigheter! Da dere var "nesten prøvere". Så spennende at dere skal ha baby! Kan tenke meg dere gleder dere masse! Utrolig koselig. Må være rart å ferie jula så langt hjemmefra. Og kjenner til det med å være ekstra hormonell mot svigers... Men spennede å være i Kina da! Her har vi fått lillejenta vår:-) Hun er bare aldeles nydelig:-) Akkurat nå ligger hun i vogna si, sover litt. Kanskje har hun lagt seg for natta nå. Hun er snart 7 uker allerede, tida bare flyr etter fødsel! Storebror har hatt 2-årsdag for ikke så lenge sida. Store lille gutten vår. Han er kjempestolt over lillesøster. Koser og musser på henne, så søt:-) Vi er alene i jula i år, bare oss fire. Ble for dyrt å reise nordover i jula. Synes det egentlig er litt koselig å være alene. Har hatt en GOD del besøk av familie etter at Emilie kom. Godt å være litt alene også. Men merker at jeg savner de nordpå. Alle fra klassen og ellers kjente har jo reist hjem til familie for å ferie jul, så er liksom ikke så mye å finne på her. Har du hørt noe fra IngyThing? Har hun født? Er vel ikke så lenge til termin nå... Forresten, når har du termin? Klemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7550330-hvordan-har-dere-det-i-jula-jenter/#findComment-7558028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå