Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 25. desember 2006 #1 Del Skrevet 25. desember 2006 Skal til legen på første kontroll rett over nyttår og jeg er da 11+2 uker på vei! Kan man høre hjerteslaga da, eller er det for tidlig?? Forrige gag hørte jeg den i uke 13, men hadde ikke prøvd å høre den før heller, og da hadde jeg jo ikke vært på kotroll siden uke 8 heller! Er det noe håp om å høre den da tror dere? (Si ja;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjorven 1 Skrevet 25. desember 2006 #2 Del Skrevet 25. desember 2006 Ja da det er håp om hun vil prøve å lytte med første mann hørte vi det faktisk i 7. uke fordi vi trode jeg var 10 uker på vei, men grunnen til at man ikke lyter er at det er veldig ofte man ikke hører noe også blir mor bekymret... men du skal ha gode sjangser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #3 Del Skrevet 25. desember 2006 Hos meg prøvde legen da jeg var 13 uker på vei, hørte ikke noe da. Neste gang derimot da jeg var 17 uker fant han den. Tok litt tid da..så ville nok ikke hatt for store forhåpninger. Noen leger vil ikke prøve så tidlig engang da de ikke vil bekymre den vordende mor unødig om de ikke skulle finne den..da det er HELT normalt å ikke finne den så tidlig * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 27. desember 2006 #4 Del Skrevet 27. desember 2006 Vi var på UL da jeg var 6+4 Da så vi hjertet dunke kraftig... Legen min sier at de kan høre hjertet med en "doppler" når jeg er i 10. uke. Jeg skal til legen min 23. januar, da er jeg i min 12. uke, så jeg regner med at hun hører hjertet den dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå