Gå til innhold

Oktober: Fikk dere mye fint til dere selv og de små?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Hadde dere alle en fin julefeiring da?

Vi har kost oss masse, lillegutt fikk masse klær, og penger.

Så fikk han og jeg sammen tur til Lyon der min venninne bor, fikk litt angst med en gang, tenkte på hvordan det ville bli å reise alene med en liten tass, men det går sikkert bra.

Jeg fikk penger og gavekort, kommer godt med, trenger nye klær:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy med jul ja, det var toåringen som lagde liv hos oss da :) I matchende julekjoler var de så søte begge to.... Utrolig masse gaver, gøy å få litt klær hos andre og som har litt annen fantasi enn bare min egen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kjempefint, selv om småen ikke helt satte pris på julemaset. Han hylte og nekta plent å sove selv om han var så trøtt at øyelokka hang helt ned til navelen og ingen fikk lov å snakke eller puste høyt;P vi måtte gå tur med ham for å roe ham ned, gikk fint etter det da:)

Vi var 6 personer og langt over halvparten av den gedigne gavehaugen var til småen. Også pappa da, som sa at han ikke kom til å bruke mye penger på noen av oss fordi han kjøpte vogn en haugevis av klær og leker når småen nettopp hadde kommet. Han hadde sikkert brukt et par tusen minst likevel..:) Fikk helt vondt av tanken på at han og kona sikkert lever på vann og brød neste måneden på grunn av det.

Folk har tatt helt av, siden vi ikke har andre unger i familien. Prøvde å overtale onkel og bror til å formere seg før neste jul så han ikke skal bli bortskjemt:)

Gleder meg til han blir stor nok til å nyte jula, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla her fikk masse fine klær. I str 68 som hun så smått må begynne å bruke nå. ( hun vokser ut av 62 nå) Må bytte noen da de er i 62 og 58... Fikk ikke mye leker, men vi er veldig glade for babybjørn vippestol hun fikk! Hun sover så godt der, og kan sitte der lenge av gangen. Vi har lånt en vippestol, men den er visst ikke noe, for hun kan sitte der i 1 min, så griner hun...Så Babybjørn 1-2-3 anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jul hjemme hos oss selv for første gangi år og det var så koselig. Lisja sov seg gjennom hele middagen hun sov fra kl:3 til halv 8. Spiste mat så sovnet hun igjen.

Fikk utrolig mye gaver, masse klær. Fikk også barnebunad som hun skal ha til 17 mai.

Lekegrind fikk hun også som vi har lagt babygymmen oppi og hun koser seg oppi der.

Vippestolen til babybjørn har vi fra før å den annbefaler jeg også. Kan sitte lenge i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille jenta fikk sikkert 3 dobbelt så mye gaver enn resten av juleselskapet!

 

Jeg og samboer ble nesten slitne av å pakke opp alt!

penger,maaase klær,bøker,litt leker.

 

Hun er allerede plukk utsjemt...men så er hun den eneste babyen i hele familien på begge sider.

Både jeg å samboer har små søsken som ikke for barn på endel år regner jeg med.

Synes egentlig det blir alt for mye gaver jeg, kjøper ingen klær til henne på leeenge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...